Home/Campaigns/Virale rumba campagne voor i-Merge Virale rumba campagne voor i-Merge Tiense Suiker en Douwe Egberts werken onder de naam Momenti al een tijdje samen rond een aanbod van suikerklontjes voor de fijnproever. Zo is er nu een klontje met rum-rozijn smaak, meteen het vijfde klontje in het gamma. Wat internet daar mee te maken heeft? 2006-04-05Comment Marketing natuurlijk. i-Merge, sinds geruime tijd het interactieve bureau van de Tiense suikeraar, mocht voor de lancering van de nieuwkomer in het Momenti-gamma namelijk een online luik ontwikkelen. Het bureau deed dat door verder te borduren op de zwoele connotatie die, zeker in deze verzopen lente, opduikt bij het woordje ‘rum’, en doet dromen van palmen, rumba en exotisch zweet. Dat exotisch zweet wordt op ons scherm getoverd onder de gedaante van Marielis van El Tattoo del Tigre die de surfer uitlegt hoe hij een rumba-avond kan winnen door het online spel mee te spelen (wie meedoet krijgt trouwens een online dansles-voorproefje). Die surfer moet alleen maar beslissen of het nieuwe klontje permanent in het gamma moet blijven en een extra vraag invullen. Uiteraard werd er een viraal luik aan het ding gesponnen. De actie loopt tot 23 april en wordt ondersteund in bladen, verpakkingen en Point Of Sales. Met de ‘sterren op de dansvloer’ gekte in het achterhoofd allicht een hit al zouden wij toch graag dat klontje eerst eens proeven. www.stemrumraisin.be LEES OOK:i-Merge doet e-CRM voor Nieuw-Zeelandse internetbank van RabobankPeople : 5 nieuwe gezichten bij i-Mergei-Merge blogt Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address