Home/Mobile marketing/Proximus magazine interviewt Peppers over marketingpotentieel mobieltje Proximus magazine interviewt Peppers over marketingpotentieel mobieltje Headline Publishing, een Antwerps onderdeel van de TBWA groep, dat zich specialiseert in sponsored magazines, heeft voor het Mobile Business Solutions magazine van Proximus een interview weten te versieren met marketinggoeroe Don Peppers. 2006-04-04Comment In dat interview ventileert Peppers zijn doorgaans goedbetaalde mening over het mobieltje als marketingmedium. ‘Een krachtige tool om een duurzame, persoonlijke relatie met de consument uit te bouwen’, weet Peppers, ‘en een ideale manier om de consument anywhere anytime te bereiken’. De rest leest u in het sponsored magazine van Proximus. LEES OOK:Nieuw betaalsysteem via GSM bij ProximusTrends in de mobiele markt: dalende ARPU en focus op dataBelgacom Skynet verdeler van SMS2MailStad Hasselt SMS’t met zijn burgersDe wereldwijde kostprijs van een MMS Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address