Home/Campaigns/Virale online actie voor krantcampagne Virale online actie voor krantcampagne VUM-krant Het Nieuwsblad heeft onder de naam ‘Vijfsterren Box’ een campagne gelanceerd die er in een notendop op neerkomt dat de lezers van de gazet elke week een DVD in huis kunnen halen gedurende twintig weken. 2006-03-29Comment Tagora Brussels bouwde rond de campagne een viraal luik aan de hand van een minisite, te vinden op www.dejuistefilm.be. Het virale spelconcept is gebaseerd op een aantal scènes met geanimeerde ‘evenbeelden’ van de acteurs die in de DVD-actie centraal staan en die kunnen gepersonaliseerd worden (dialogen) door de surfer. Die kan dan de filmpjes doorsturen naar wie hij maar wil. Het concept is van Tagora, de productie van de ‘film”’ lag bij productiehuis Pimpz. De minisite wordt ondersteund met een e-mailing en webvertising campagne. LEES OOK:Nieuwsportaal voor MetroDe Morgen online: focus op cultuurEconomie-site bij De StandaardNieuw design voor De Standaard OnlineVrouwenkanaal op Hln.be scoortPrimeur in Belgische krantenwereld: het Laatste Nieuws gaat voor tweetalige online strategieUniway ontwikkelt SpotterStandaard en Nieuwsblad starten met WebTV Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address