Home/Campaigns/Hypervision wordt Agency.com Brussels Hypervision wordt Agency.com Brussels Nadat het recent verhuisde van zijn kantoren aan de Leuvense vaart naar een Brussels kantoor (samen met Tequila), verandert TBWA interactief agency Hypervision nu ook van naam. 2006-03-28Comment Hypervision wordt namelijk de lokale partner van Agency.com, het internationale full service interactief agentschap. Agency.com telt meer dan 450 medewerkers in zes kantoren in de VS, Londen en Amsterdam. Het bureau werd in 1995 opgericht in New York en is sinds 2003 een filiaal van de Omnicom groep. In 2005 startte het een samenwerking met het TBWA netwerk. Hypervision, voortaan dus Agency.com Brussels, bestaat sinds 1991 en werkt ondermeer voor Delhaize, Eurostar, Masterfoods, Mitsubishi, Playstation en Samsonite. Managing Director van Agency.com Brussels is Johan hermans die dezelfde functie al vervulde bij Hypervision. De kersverse CEO van Agency.com, David Eastman, mikt op Europese expansie en daarvan is dit Brusselse kantoor een eerste getuige. http://www.agency.com/ LEES OOK:Eurostar borduurt verder op succesvolle najaarscampagneHypervision realiseert e-commerce webstek voor SamsoniteHäagen Dazs in zee met HypervisionStuart Little: internationaal project voor Hypervision Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address