Online consumentengame voor Tech Data

Computerdistributeur Tech Data is niet meteen een naam die een belletje doet rinkelen. Dat is ook normaal: de groothandelaar richt zich immers tot de tussenhandel in het ICT segment zoals computerhandels, integratoren en zo meer.

post-image-3
Maar nu heeft Tech Data ook een campagne opgezet waarbij de eindgebruiker wordt betrokken. Het gekozen medium: internet.

De voorjaarscampagne van distributeur Tech Data uit Ternat bestaat immers uit een online game – om voor de hand liggende redenen met het voetbal als thema – en richt zich zowel tot resellers als tot eindgebruikers van computer hardware en software.

De campagne, KIX 2006 gedoopt, werd gerealiseerd oor het Overijse bureau LUON en meer info is te vinden op http://www.luon.com/html/portfolio/techdata/KIX.asp

LEES OOK:
Nieuwe e-mail marketing survey in de maak bij LUON
LUON haalt webproject binnen bij Johnson & Johnson
LUON publiceert eerste kerstcatalogus voor FNAC

Back to top button
Close
Close