Joint venture voor gepersonaliseerde multi-channel communicatie

CameleOne, dat is de naam van een joint venture tussen Fortis Venturing, Manufast-ABP en Xerox Global Services die zich gaat bezig houden met het uitstippelen en realiseren van gepersonaliseerde multikanaal direct marketing campagnes.

post-image-3
De joint venture wil daarbij een totaalaanpak bieden vanaf de databanken, over de productie tot en met de verzending.

En die verzending gebeurt dus ‘à la tête du client’ over uiteenlopende kanalen als klassieke post, websites, SMS, fax, e-mail en op termijn ook andere kanalen.

Het bedrijf commercialiseert zijn aanbod op twee manieren: ofwel via de klassieke briefing, ofwel via een online systeem (dat momenteel wordt afgewerkt) waar de klant kan kiezen voor het gebruik van een door CameleOne aangeboden database of zijn eigen adressenbestand in het systeem kan opladen, het gewenste communicatiekanaal kan kiezen en vervolgens een bericht selecteert dat op basis van voorgestelde voorbeelden kan worden gepersonaliseerd (of zijn eigen bericht samenstelt).

Het systeem biedt dan een offerte en na goedkeuring gebeurt de verzending binnen de 24 uren.

De drie stichtende partners worden ook in de dagelijkse werking van het bedrijf betrokken: Ludo Longin van Manufast-ABP wordt aangesteld tot CEO, Annick Kloppert van Xerox Global Services krijgt de functie van Chief Marketing & Sales en Greta Denolf van Fortis wordt belast met de cel Campaign Management.

www.CameleOne.be

LEES OOK:
Interactieve media nemen grotere hap uit Direct Marketing budget
E-mail marketing: hoe kleiner de lijst, hoe groter de impact
E-mail marketing: webgebaseerde e-mail adressen populaire keuze voor opt-in e-mails

Back to top button
Close
Close