Sterke groei en geïntegreerde campagnes bij Duval Guillaume E

Reclamegroep Duval Guillaume realiseerde in 2005 een geconsolideerde omzet van 68,3 miljoen euro. In 2004 was dat nog 61,4 miljoen euro.

post-image-3
De brutomarge steeg dan weer met 17 % tot een totaal van 20,7 miljoen euro. 

Duval noteert vooral een stijgende vraag naar geïntegreerde projecten en – zoals kon worden verwacht – een stijging van het aantal internationale opdrachten.

De interactieve poot, Duval Guillaume E, die overigens net vijf kaarsjes mocht uitblazen, mag zich verheugen op een stijging van de brutomarge met 43 % tot 2,15 miljoen euro.

Luidens het persbericht werden de online activiteiten van DGE in 2005 gekenmerkt door een groeiende integratie van de online projecten in de activiteiten van de andere bureaus uit de groep.

DGE, dat nu 23 mensen tewerk stelt op een totaal van 200 voor de groep, realiseerde in de tweede helft van vorig jaar ondermeer een campagne voor DNS, lanceerde de nieuwe Virgin Express webstek en zette campagnes op voor ondermeer de House of Marketing en Groep T. Onder de nieuwe klanten van DGE noteren we Toerisme Vlaanderen, Weekendesk, Groep T en Ricard.

LEES OOK:
Duval Guillaume E ontwikkelt nieuwe cross-media campagne voor DNS
Duval Guillaume E op zoek naar zelfstandige koers
Stef Selfslagh verlaat Duval Guillaume Antwerp
Virale actie voor Virgin Express op zomerse muziekfestivals
Duval ontwikkelt ludieke festivalcampagne voor Axion
Interactieve Manneken Pis moet Spanjaard doen kiezen voor Virgin Express
Duval Guillaume E verzorgt nieuwe campagne voor StuBru
Duval moet surfers leren stoomkoken

Back to top button
Close
Close