Home/Campaigns/Eurostar borduurt verder op succesvolle najaarscampagne Eurostar borduurt verder op succesvolle najaarscampagne Vorige herfst pakte Eurostar, en zijn agentschap TBWA, onder het motto âhet is tijd om Londen te herontdekkenâ uit met een campagne waarbij allerlei Britse iconen humorgewijs werden afgebeeld op basis van woordspelingen rond hun naam. 2006-03-21Comment Ter herinnering: een citroenhoofd stelde John Lemon voor, de kleren van beertje Paddington werden onder de naam Puddington rond een pudding gedrapeerd, en zo meer. Deze lente gaat Eurostar verder op de toen ingeslagen weg en mogen en paar andere Britse iconen op dezelfde manier de consument verleiden om naar Londen te sporen. Deze keer krijgen we iconen geserveerd als Madame Too Slow (Tussaud), Hairy Potter (bekend bebrild boekpersonage) en Piccalilli Circus (naar het bijna gelijknamige plein). De campagne verloopt via affichage, de webstek van Eurostar en een Boomerang actie. Op de site van Eurostar zal er een wedstrijd lopen waarbij de surfer zijn eigen creatieve suggestie kan doen. Er loopt ook een banneringcampagne op MSN en op Skynet. Het online luik is van de hand van Hypervision, de interactieve poot van TBWA. www.eurostar.com/LondonXperience LEES OOK:Verzetscampagne voor EurostarNieuwe campagne voor Eurostar serveert Britse iconenTBWA en Hypervision bieden adverteerders een productie- en distributieplatform voor PodcastsDatingcampagne voor EurostarHypervision moet surfende Londen-reiziger doen kiezen voor de trein Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,⊠Enter your Email address