Eurostar borduurt verder op succesvolle najaarscampagne

Vorige herfst pakte Eurostar, en zijn agentschap TBWA, onder het motto “het is tijd om Londen te herontdekken” uit met een campagne waarbij allerlei Britse iconen humorgewijs werden afgebeeld op basis van woordspelingen rond hun naam.

post-image-3
Ter herinnering: een citroenhoofd stelde John Lemon voor, de kleren van beertje Paddington werden onder de naam Puddington rond een pudding gedrapeerd, en zo meer.

Deze lente gaat Eurostar verder op de toen ingeslagen weg en mogen en paar andere Britse iconen op dezelfde manier de consument verleiden om naar Londen te sporen. Deze keer krijgen we iconen geserveerd als Madame Too Slow (Tussaud), Hairy Potter (bekend bebrild boekpersonage) en Piccalilli Circus (naar het bijna gelijknamige plein).

De campagne verloopt via affichage, de webstek van Eurostar en een Boomerang actie.

Op de site van Eurostar zal er een wedstrijd lopen waarbij de surfer zijn eigen creatieve suggestie kan doen. Er loopt ook een banneringcampagne op MSN en op Skynet.

 Het online luik is van de hand van Hypervision, de interactieve poot van TBWA.

www.eurostar.com/LondonXperience

LEES OOK:
Verzetscampagne voor Eurostar
Nieuwe campagne voor Eurostar serveert Britse iconen
TBWA en Hypervision bieden adverteerders een productie- en distributieplatform voor Podcasts
Datingcampagne voor Eurostar
Hypervision moet surfende Londen-reiziger doen kiezen voor de trein

Back to top button
Close
Close