Tagora Brussels maakt wedstrijdconcept voor jonge Walibiganger

Tagora Brussels heeft voor Walibi een minisite ontwikkeld op maat van het jonge volkje, nog steeds één van de belangrijkste doelgroepen van het pretpark.

post-image-3
De site www.walibivip.be richt zich tot jongeren tussen 12 en 24 jaar en is het centrale verzamelpunt voor een webvertising campagne die start op 20 maart eerstkomende.

Op de minisite kunnen de geïnteresseerden gedurende drie dagen deelnemen aan online wedstrijden en gedurende 5 dagen aan een speciale VIP-wedstrijd waar ze tips, foto’s en commentaar in verband met hun dagje Walibi kunnen op een blog posten.

Het geheel wordt ondersteund met e-mailings, een campagne op TMF, met reportages, en zo meer.

www.walibivip.be

LEES OOK:
Tagora verzorgt Europese e-newsletter campagnes voor Rezidor SAS
Tagora interactief aan de slag voor vleesbedrijf en sigarettenfabrikant
Walibi lanceert actie voor dertigste verjaardag

Back to top button
Close
Close