Home/Campaigns/Tagora Brussels maakt wedstrijdconcept voor jonge Walibiganger Tagora Brussels maakt wedstrijdconcept voor jonge Walibiganger Tagora Brussels heeft voor Walibi een minisite ontwikkeld op maat van het jonge volkje, nog steeds één van de belangrijkste doelgroepen van het pretpark. 2006-03-17Comment De site www.walibivip.be richt zich tot jongeren tussen 12 en 24 jaar en is het centrale verzamelpunt voor een webvertising campagne die start op 20 maart eerstkomende. Op de minisite kunnen de geïnteresseerden gedurende drie dagen deelnemen aan online wedstrijden en gedurende 5 dagen aan een speciale VIP-wedstrijd waar ze tips, foto’s en commentaar in verband met hun dagje Walibi kunnen op een blog posten. Het geheel wordt ondersteund met e-mailings, een campagne op TMF, met reportages, en zo meer. www.walibivip.be LEES OOK:Tagora verzorgt Europese e-newsletter campagnes voor Rezidor SASTagora interactief aan de slag voor vleesbedrijf en sigarettenfabrikantWalibi lanceert actie voor dertigste verjaardag Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address