Home/Videos Interviews/Klanttevredenheid centraal in strategie call centers Klanttevredenheid centraal in strategie call centers Voor 75 % van de call centers is klanttevredenheid het belangrijkste onderdeel van de strategie. Dat staat te lezen in het laatste Merchant Global Contact Centre Benchmarking Report. 2006-03-10Comment De editie 2006 van dit rapport, dat wordt uitgevoerd in opdracht van Dimension Data, vond dat klanttevredenheid voor 75 % van de deelnemende callcenters, waaronder 12 uit eigen land, het belangrijkste onderdeel van de strategie is. Op de tweede en derde plaats komen kwaliteit/procedures met 70 % en technologie met eveneens 70 %. In de vorige editie van het rapport waren de drie belangrijkste prioriteiten nog budget, personeelsbezetting en technologie. http://www.ccbenchmarking.com LEES OOK:Genesys ontvangt ‘meest toepasbare en gedistribueerde IP-contactcenter’-awardFrost & Sullivan: de toekomst van contact centres heet IP, multi-channel en outsourcingVocalcom lanceert webgebaseerde VoIP contact center oplossingOnDemand CRM systeem van Siebel voegt call center functionaliteit toeCall centers: overdreven focus op kostenreductie heeft negatieve impact op dienstverlening Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address