Home/Online media/NMBS-Holding kiest opnieuw voor BBDO NMBS-Holding kiest opnieuw voor BBDO De NMBS-Holding bevestigt, voor de derde keer op rij, de samenwerking met BBDO voor haar geïntegreerde communicatie. Het bureau bundelt hiervoor de krachten van Think BBDO, voor corporate communicatie, Change BBDO voor werkgeverscommunicatie en Dialog BBDO voor de social media-expertise. 2012-10-18Comment De NMBS-Holding en BBDO staan immers voor enkele boeiende uitdagingen. De rol van de NMBS-Holding binnen het brede kader van de genetwerkte mobiliteit bevestigen en versterken. Het merk La Gare/Het Station verder uitbouwen om de ontwikkeling van de belangrijkste stations in België te ondersteunen. En, als grootste werkgever van het land, de NMBS-Groep positioneren als een aantrekkelijk en voornaam werkgeversmerk, onder andere naar knelpuntdoelgroepen als technici, ingenieurs en treinbestuurders. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address