Home/Online media/Een nieuw contract en een nieuw project voor Plan.net Een nieuw contract en een nieuw project voor Plan.net Na een competitie hebben het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) en het GroentenFruit Bureau (GFB) gekozen voor Plan.Net om de promotie van de Conference-peren te verzorgen bij het grote publiek en de groothandels, in Duitsland, Nederland en België. 2012-09-27Comment Plan.Net heeft, samen met onder andere Plan.Net Duitsland, een driejarenplan ontwikkeld voor de verschillende doelgroepen in de drie landen. De campagnes zullen telkens de nadruk leggen op de verschillende kwaliteiten van de Conference peren.Het agentschap heeft trouwens ook gezorgd voor de design van de nieuwe website van Cava Licious, het merk dat in 2008 gecreëerd werd door Monique Dehaese en Goele Nickmans. Die hebben zich tot doel gesteld om een Cava merk uit te bouwen van hoge kwaliteit, aan een betaalbare prijs. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address