BBDO: er verandert heel wat bij de Vlerick Business School

De Vlerick Business School start het nieuwe schooljaar met een kortere naam, een nieuwe grafische identiteit, een nieuwe strategie, en een nieuwe campagne. Die laatste, ontwikkeld door BBDO, moet goesting geven om het aanbod van Vlerick nader te bekijken.

post-image-3

Om dat te doen, kondigt Vlerick veranderingen aan die zich in de nabije of verre toekomst zullen voordoen, zoals bijvoorbeeld: `In 2030 zal privacy een zeldzaamheid worden. Hoeveel zullen de mensen bereid zijn te betalen om hun privacy te beschermen`? De stellingen sporen de geïnteresseerden aan om te ontdekken hoe Vlerick hen kan helpen om voorbereid te zijn op de toekomst.

Om de campagne animo in te blazen, werd er een actie gelanceerd rond het thema `Enjoy Change`.  Men moet gewoon op www.vlerick.com/enjoychange zijn mening delen over wat er in de toekomst gebeurt. De populairste inzendingen worden overgenomen in de campagne.

Back to top button
Close
Close