Home/Webdesign/markee: in de rij gaan staan voor Brantano markee: in de rij gaan staan voor Brantano Op 3 augustus eerstkomend lanceert Brantano zijn nieuwe webshop. En om die feestelijk te openen hebben Brantano en het agentschap markee de "virtuele wachtrij" bedacht. 2012-07-11Comment Indien u uw profiel aanmaakt op www.brantano.be/virtuelewachtrij, en op 3 augustus de eerste bent in de wachtrij, dan wint u uw leeftijd in schoenen. Vooraan geraken is dus de boodschap. Daarvoor moeten uw vrienden op u stemmen. Hoe meer stemmen u heeft, hoe sneller u vooruit geraakt in de wachtrij. Er zijn ook andere prijzen te winnen: de eerste 50 in de file, maar ook elke 100e persoon en de allerlaatste zullen een aankoopbon van 50 euro krijgen en elke deelnemer zal zijn geduld beloond zien met een online kortingbon ter waarde van 5 euro. De online actie wordt ondersteund op de Facebook pagina van Brantano, een e-mailing naar de klantendatabase van Brantano, via Google ads en Facebook ads, en ook via partnerschappen met Zita en Pierre & Vacances. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address