Nieuwe klanten voor Radionomy

Radionomy meldt dat het nieuwe adverteerders heeft die onlangs spots verdeeld hebben op het internetradio platform.

post-image-3

Radionomy noemt met name Franse klanten als Citroën, Carrefour, VW, Norauto, Hotels.com, Leclerc, Direct Assurance, EDF en Mercedes.

"De uren waarop men naar een webradio luistert, zijn niet hetzelfde als bij de traditionele frequenties", onderlijnt Eric Vanderhaegen, verkoopsdirecteur bij Radionomy. "De digitale radio wordt grotendeels tijdens de kantooruren beluisterd, wat niet overeenkomt met de piekuren van de klassieke radio en dan ook een grote complementariteit biedt. Bovendien is wordt er in hoge kwaliteit geluisterd, omdat het meestal gebeurt via de koptelefoon. Geluiden van buitenaf worden buitengesloten, er is volledige aandacht. Wij zijn ook in staat om ons publiek te meten, het te geolocaliseren en de luisteraars doelgericht te bereiken in functie van hun geslacht, leeftijd of muziekgenre".

Back to top button
Close
Close