Home/Webdesign/"Keizer Karel" actie voor Boondoggle "Keizer Karel" actie voor Boondoggle Het Keizer Karel-bier heeft een nieuwe slogan: "Het bier der kenners". Om deze nieuwe boodschap over te brengen heeft het merk beroep gedaan op Boondoggle. Het agentschap heeft een actie gelanceerd waarbij de minimumleeftijd om de Keizer Karel te drinken .... 35 jaar is! 2012-06-08Comment Bent u jonger dan 35 jaar, dan kan u het bier toch degusteren. Maar dan moet u wel bewijzen dat u genoeg levenservaring hebt. Concreet zal u, wanneer u een Ommegang bestelt, het nieuwe bier van het merk, er een gratis krijgen... maar met een slot. Om dat te openen, moet u antwoord geven op een vraag... die controleert of u echt wel 35 jaar bent. Het antwoord op de vraag is tevens de code om het slot te openen. De actie zal dit weekend herhaald worden. U kan de lijst met deelnemende cafés vinden op www.keizerkarel.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address