Home/Webdesign/FAMOUS: kookduel met Olvarit FAMOUS: kookduel met Olvarit Voor zijn klant Olvarit heeft het agentschap FAMOUS de Olvarit Ingredient actie ontwikkeld, kookduels waarbij de kennis van moeders het moet opnemen tegen de expertise van de sterrenchef Jeroen De Pauw. 2012-04-16Comment Olvarit stelde vast dat 55% van de mama`s hun groenten en zetmeelrijk voedsel liever zelf koken, en besliste daarom om Olvarit Ingredient te lanceren, kleine potjes vlees, kip of vis als aanvulling op de bereidingen van de moeders. Om dit nieuwe gamma in de kijker te zetten nemen vier moeders het om beurt op tegen chef Jeroen De Pauw in een kookduel. Daarbij is het de bedoeling om een maaltijd voor de baby te bereiden op basis van gewone ingrediënten en een potje Olvarit Ingredient. De duels zullen beoordeeld worden door de belangrijkste betrokkenen, de baby`s.De kookduels zullen uitgezonden worden als filmpjes op de actiesite. En de moeders die de site van Olvarit bezoeken kunnen ook deelnemen aan deze wedstrijd, door een pronostiek te maken over de winnaar van de duels. Er is een luxueus avondje uit in het restaurant van de chef te winnen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address