Home/Web 2.0/Plan.Net Benelux: een Facebook actie voor Woningen Blavier Plan.Net Benelux: een Facebook actie voor Woningen Blavier Ter gelegenheid van de beurs Batibouw 2012 hebben Woningen Blavier en Plan.Net Benelux samen een promo actie ontwikkeld. Woningen Blavier bood immers, zolang de beurs duurde, 10m² extra woonruimte bij elke nieuwbouw. Het agentschap Plan.Net Benelux zorgde voor de communicatiecampagne rond deze actie, met spots op de radio gecombineerd met een Facebook app. 2012-03-13Comment Met de Facebook app kan men zijn eigen persoonlijke ruimte van 10 m² creëren. Elke creatie kan in een album bekeken worden, en wordt ook gedeeld op het muurtje van de gebruiker. De bezoekers van de Batibouw beurs konden de app ter plaatse uittesten via een iPad. Het project dat het meeste stemmen krijgt zal trouwens tips krijgen van een binnenhuisarchitect, of een 3D tv winnen ter waarde van €2.000. De campagne was ook op de radio te horen via een reeks spots die de nieuwsgierigheid moesten wekken van het doelpubliek voor de extra 10 m² ruimte die aangeboden werd. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address