Adverteerders vinden de weg naar Fusion Marketing Experience: laatste plaatsen

Nu vrijdag verzamelen – voorlopig – meer dan 160 marketing professionals in Antwerpen voor het Fusion Marketing Experience evenement. De sprekers zijn al langer bekend en ook de expert-deelnemers aan het afsluitende debat staan ondertussen online.

post-image-3

Je vindt het thema van dat debat, samen met de namen van de panelleden hier. Volgens de organisatoren is het opmerkelijk dat er vooral marketeers van grote merken hebben ingeschreven met de financiële sector, uitgeversgroepen, retail, leisure en een behoorlijk aantal FMCG-bedrijven voorop.

Ze zien er een bewijs in dat de adverteerders echt bezig zijn met het verbeteren van hun marketing en conversie. Op enkelen na, vallen de agentschappen dan weer in het algemeen op door hun afwezigheid. Een discrepantie tussen de prioriteiten van agencies en van hun klanten?

Net als de eerste editie is er ook interesse uit het buitenland met, naast Belgen, vooral Nederlandse deelnemers en enkele Britten. Zelfs een groot concern uit Rusland is vertegenwoordigd.

Er is nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Het ziet er dan ook naar uit dat de organisatoren voor de nog maar tweede editie van het evenement, nota bene in iets meer dan zes maanden, het deelnemersaantal van de editie Brussel zullen evenaren.

Wie Dave Chaffey, Bryan Eisenberg, Gerry McGovern, Joost de Valk en Jeff Molander aan het werk wil zien, kan hier nog een ticket bemachtigen.

Back to top button
Close
Close