LUON vertoont de cataloog van Fnac op de tablet

Voor de 30e verjaardag van Fnac in ons land, heeft het on/off line marketingbureau LUON de cataloog met promo aanbiedingen van het Belgische filiaal van de retailer gegoten in de vorm van een webtoepassing voor tablets.

post-image-3

Men moet niets downloaden via de app store, enkel een link invoeren in de browser van de iPad. Dan verschijnt de cataloog zoals die in de folder van oktober staat, inbegrepen een reeks promo`s op verschillende categorieën producten. Aankopen rechtstreeks vanuit de cataloog.

Deze native webapplicatie ondersteunt functies zoals copy/paste, video en foto`s in groot formaat. De applicatie berust op een flexibel kader, waarmee men snel nieuwe publicaties kan maken. In vergelijking met het gedrukte formaat, werd de content verrijkt met kleine extra`s (editoriale content bijvoorbeeld), en kan men er zoeken op basis van trefwoorden, accessoires, en verwante producten. En vermits het uiteindelijke doel een hoog conversiegehalte is, staat er op de site ook een button om online te bestellen. Voor de toekomst voorziet Luon om ook offline navigatie in het project te integreren, en functies voor het delen via sociale netwerken.

Een nieuw voorbeeld van de toenemende verweving van fysieke en virtuele dragers. Zoals ook de techniek van de QR code tracht te doen.

Back to top button
Close
Close