Conversie optimalisatie en leads: haal meer rendement uit je marketing

Wil je in één dag alles leren over conversie optimalisatie, social media en leads, de perfecte landingspagina, cross-channel marketingresultaten, usability en het beïnvloeden van online gedrag?  Op 2 december komen ondermeer Bryan Eisenberg en Gerry McGovern naar Antwerpen om het je te leren.

post-image-3

Gerry McGovern, bekend expert op het vlak van usability en efficiënte content, en Bryan Eisenberg, dé conversiemarketing specialist bij uitstek zijn de meest opvallende namen op de affiche van de tweede Fusion Marketing Experience. Die vindt op 2 december plaats in Hangar 26 te Antwerpen. Beiden zullen er elk twee master classes geven en krijgen het gezelschap van Dave Chaffey, SEO-expert Joost de Valk en de Amerikaan Jeff Molander die net een boek uitbracht over het genereren van leads en sales met sociale media.

Wie snel online resultaten wil boeken en het belang van digitale marketing beseft moet op  Fusion Marketing Experience zijn! Je vindt het volledige programma en een overzicht op www.fusionmarketingexperience.com (in het Engels).

Alle deelnemers krijgen een 62 pagina’s tellend eBook over de optimalisatie van websites en nog een 28-pagina’s tellend eBook om hun landingspagina’s te boosten, beiden geschreven door Dave Chaffey.

Je kunt je nog inschrijven aan ‘early bird’ voorwaarden tot 31 oktober dus snel zijn is de boodschap. Schrijf je hier in.

Back to top button
Close
Close