Home/Webdesign/Een Neckermann actie voor Famous Een Neckermann actie voor Famous Het agentschap Famous heeft zopas een nieuwe activeringscampagne gelanceerd voor Neckermann. Met de campagne "Gips voor trips", die de klanten moet aansporen om hun wintersportvakantie op voorhand te boeken, kan men deelnemen aan een wedstrijd en verschillende prijzen winnen, waaronder een skivakantie. 2011-09-28Comment De klanten die zich op 24 september naar de Neckermann agentschappen in Luik en Antwerpen begaven konden er hun arm in het gips laten inpakken, en maakten zo kans op een reis naar de wintersport. Na het aanbrengen van het gips werd van elke deelnemer een foto gemaakt, die gepost werd op de Facebook pagina van Neckermann.Elke deelnemer moet nu zijn gips een week lang aanhouden, en zijn vrienden aansporen om op hem te stemmen via de Fan Page van Neckerman. Op 1 oktober zullen de deelnemers gevraagd worden om naar hun agentschap te komen, om daar het gips te laten verwijderen. Er zullen 25 grote winnaars zijn, en 100 anderen zullen een korting krijgen bij de boeking van hun skivakantie. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address