• Start-up

    Menu Next Door: the end

    25-02-2018

    Na 3 jaar bestaan trekt het bedrijf de deuren achter zich dicht.

  • E-commerce

    DHL Express opent officieel nieuwe ¬ĎBrussels Hub

    23-02-2018

    Brussel, DHL Express, wereldwijd marktleider in logistieke en expressdiensten, opent vandaag haar nieuwe regionale hub op Brussels Airport in het bijzijn van Ken Allen, CEO DHL Express en prominenten

  • Campaigns

    Be Connect haalt Franklin roomijs binnen

    22-02-2018

    Na een competitie werd Be Connect, het in social media marketing gespecialiseerde agentschap, gekozen door Franklin roomijs om de digitale strategie van dit Belgisch ambachtelijk roomijsmerk uit te

  • Advertorial

    Ontdek de top 100 van de digitale agentschappen in Belgi√ę

    22-02-2018

    Bestel het Full Report 2018 en ontdek het klassement van de "100 grootste digitale agentschappen", opgesteld door Digimedia.

  • Market news

    blue2purple gecertificeerd Google Optimize

    20-02-2018

    blue2purple behaalt het certificaat Optimize en wordt zo Full Certified Service Partner Analytics. Een unicum in Belgi√ę! Het agentschap verkrijgt eveneens het Tag Manager certificaat, wat haar

  • Advertorial

    Mis de zesde editie niet van de Programmatic Advertising Summit!

    20-02-2018

    Vrijdag 23 maart heeft de zesde editie plaats van de Programmatic Advertising Summit in The Hotel, Brussel.

  • People

    Carine Moitier verlaat BeCommerce

    20-02-2018

    Na zes jaar als managing director van BeCommerce gaat Carine Moitier een internationale uitdaging aan. Ze verlaat dan ook haar positie binnen BeCommerce. Sofie Geeroms zal de fakkel overnemen en de

  • Mobile

    Minder no-shows dankzij Resengo

    19-02-2018

    Uit een recente bevraging van Resengo bij Vlaamse en Brusselse horecazaken blijkt dat de no-showproblematiek - mensen die zonder verwittigen niet komen opdagen - nog steeds een van de grootste

  • Dossiers

    Google Chrome blokkeert voortaan opdringerige reclame

    19-02-2018

    Verleden week heeft Google zijn adblocker op Chrome gelanceerd. Schiet de internetgigant zich daarmee in de eigen voet?

  • People

    Ogilvy & Social.Lab versterkt zijn media-departement

    Begin deze maand verwelkomde het Agency Ines de Villegas als Campaign Manager en mag Mathieu De Moor, al sinds 2014 een vaste waarde in het team, zich voortaan Associate Head of Media noemen.

  • Start-up

    Verve kiest voor festivalland Belgi√ę als volgende markt

    15-02-2018

    Verve, ¬Ďs werelds leidende sales software voor mond-tot-mondaanbevelingen voor live evenementen, werkt in 2018 samen met Belgische evenementen Paradise City, Ostend Beach, Les Ardentes, Francofolies

  • Studies

    Belgische privébedrijven onvoldoende voorbereid op disruptie

    15-02-2018

    Uit de bevindingen van het eerste rapport van Deloitte Private, genaamd Global perspectives for private companies, blijkt dat Belgische privé-bedrijven onvoldoende voorbereid zijn op