Vrijdag 1 en zaterdag 2 december waren opnieuw hoogdagen voor de Belgische marketeers. Stichting Marketing organiseerde een inspirerend congres met...
Het einde van het jaar komt met rasse schreden dichterbij. En dus ook de feesten. NOCUS mocht ter gelegenheid daarvan een campagne op poten zetten...
Het Antwerpse bureau Prophet is na een competitie met verschillende andere Belgische agencies de ‘referentiepartner' geworden voor interactieve...
Bart Becks houdt het na een eeuwigheid Belgacom Skynet voor bekeken bij het bedrijf en stapt over naar een internationaal actief mediahuis...
De webstek van Microsoft Digital Advertising Solutions geeft de Belgische cijfers uit een recent rapport van ZenithOptimedia over de online...
IAB en UBA organiseren op 16 november eerstkomende hun gezamenlijke Cocktail in De Waerboom in Groot-Bijgaarden. Beide associaties stellen er ook de...
Hoeft het nog gezegd: media worden steeds belangrijker voor de interactieve bureaus in dit Web 2.0 tijdperk. Ongetwijfeld is het in deze evolutie dat...
Affiliate marketing bedrijf TradeDoubler laat weten dat het een sales manager heeft aangetrokken onder de persoon van Antoine Gounel, tot voor...
We hadden ons dubbelinterview met DoubleYou creatief directeur Joakim Borgström en Samuel De Volder van These Days amper online of er dwarrelde een...
Bezoekers van de krantensites weten dat die sites al langer een regionale insteek huldigen, vaak op provinciaal vlak. Nieuwsblad.be voert die...
Hoe maak je als adverteerder gebruik van het toenemende potentieel van online video? In de praktijk wordt er vaak gebruik gemaakt van zogeheten...
Internet is geen informatiebron op zich, uiteindelijk is en blijft het niet meer dan een globaal netwerk van computers. Uiteraard bevat internet, en...
Vorige week werd een nieuw online jobproject in ons land bekend gemaakt. De site richt zich volledig tot juridische jobs en kreeg de naam LexGO...
BI staat volgens Wikipedia voor “de middelen, tools en methoden waarmee bedrijfsgegevens worden verzameld, geconsolideerd, gemodelleerd en...
Google is de ongekroonde koning van de resultaatgerichte interactieve reclame met zijn ‘Cost Per Click netwerken' AdWords en uitgeversnetwerk...
Op deze website wordt de term Web 2.0 al wel eens in de mond genomen. Niet omdat we dat hip vinden, wel omdat het voor ons een term is die ook iets...
Dat inventieve ideeën bevrijdend werken wanneer je buiten de lijntjes durft te kleuren bewijst een onuitgegeven non-profit campagne van...
De ook in ons land actieve Business Intelligence integrator en distributeur Aexis lanceert een Business Intelligence oplossing voor middelgrote...
Vorige week organiseerde Adobe zijn MAX 2006 evenement. Het bedrijf toonde er de geïntegreerde resultaten van zijn overname van Macromedia en...
Technogekken als we zijn gebruiken we al langer MSN messenger op onze met Windows Mobile uitgeruste Qtek smartphone. Maar nu hoef je niet meer over...
Online
Digimedia
Discover all editions