De Digibende, het nieuwe jongerenproject van Telenet & TBWA, kreeg gisteren bezoek van de vice-premier en minister van Digitale Agenda Alexander De...
The Reference, een full-service digitaal agentschap met kantoren in Gent en New York, maakt bekend dat het voortaan een Marketo Digital Services...
Sinterklaas is in het land en meteen ook mee met zijn tijd. De man gaat digitaal, met zijn eigen Instagramkanaal: de Telenet Sintagram. Daar post hij...
KBC K'Ching is de eerste mobile banking-app in België, én Europa, die speciaal werd ontwikkeld voor jongeren. Behalve een fris en jong design heeft...
Telenet bestaat dit jaar 20 jaar. Dat betekent dat er in Vlaanderen een generatie rondloopt die nooit een wereld zonder digitale technologie gekend...
In totaal zullen het meer dan 100 unieke campagnes zijn, verdeeld in 8 categorieën, die strijden om een van de IAB MIXX Awards 2016 te winnen....
Op 5 september start het langverwachte vervolg van de spannende dramaserie Cordon. Om de lancering van het nieuwe seizoen extra in de verf te zetten,...
Social.Lab haalt alle ‘lures' uit de kast en lanceert vanaf vandaag een nieuwe wedstrijd voor Carrefour. Met de actie #CarrefourGo wil de retailer...
Het bedrijf Imperial Meat Products, gekend voor zijn merken Aoste, Marcassou, Justin Bridou en Bistro, koos ervoor om met het agentschap The...
Een nieuwe digitale strategie voor het rekruteringsagentschap Blake & Partners, die een vliegende start nam met een verduidelijking van zijn online...
Sinds 2015 begeleidt het agentschap de groep bij het uitrollen van strategische projecten voor het bedrijf. Voor de lancering van zijn nieuwe merk...
The Reference, full service agency uit Gent, bouwde een nieuw responsive webplatform voor Accent Jobs: www.accentjobs.be....
Wandel je dit weekend voorbij de Miele-stand op Batibouw? Dan maak je veel kans om aangesprokente worden door Maryse, Bernard, Lut of één van de...
Dunlop heeft een Europese campagne gelanceerd op de sociale netwerken en nodigt het publiek uit om opmerkelijke #gotagrip en #getagrip momenten te...
De internetreus lanceert de campagne "Groeimotor", die de online performantie van de Belgische KMO moet stimuleren. Een programma met 6 opleidingen...
Resto.be vertrouwt aan het Brussels agentschap Voice de uitwerking toe van zijn traditionele operatie "RestoDays", waarbij het grote publiek...
Met LOOP is Brussels Airlines de eerste Belgische vliegtuigmaatschappij die een ‘getrouwheidsprogramma' aanbiedt voor non-frequent flyers. Maar wat...
Deze 104 unieke campagnes, verdeeld over 14 categorieën, zijn met elkaar in competitie om één van de IAB MIXX Awards 2015 te winnen....
Dit partnerschap zal de merken de mogelijkheid bieden om duizenden virtuele verkooppunten te creëren, dankzij het mobiele commerce-platform PowaTag....
In navolging van de imagocampage die gelanceerd werd in juni, heeft Thalys de digitale activatie campagne « My Hidden Treasure » in het leven...
Online
Digimedia
Discover all editions