Lotto verandert van formule : vanaf 26 mei stijgen je winstkansen van 1 op 25 naar 1 op 11. Dat wil zeggen dat spelers dan twee keer zoveel kans...
Op dinsdag 3 april lanceerden Ogilvy & Social.Lab en Fanta de #FantaBattles, een nationale en interactieve campagne waarbij het publiek beslist welke...
Liefhebbers van katten en honden kunnen hun hart ophalen. Head Office ontwikkelde samen met Mars Belgium het content platform Pet Family voor de...
Gisteren reikte ACC Belgium opnieuw de Best Of Activation Awards uit, een initiatief van het Expert Center Brand Activation. Digital agency...
Wunderman Antwerp bedacht en ontwikkelde een opvallende promotie voor Dim Dining. Dit Japanse restaurant in Antwerpen trakteert mensen op gratis...
In het kader van de nieuwe Canvas reeks Watt, een programma dat draait rond energie en het klimaat, bedacht mortierbrigade het concept ‘Grey Day'...
Bedoeling is om meer verkeer naar de nieuwe bpost bank website te loodsen....
Een standbeeld verdienen, een held worden, een raket lanceren... of je van veld vergissen. Het zijn een paar voorbeelden van wat er kan gebeuren in...
De Olympische organisatie voor atleten met een verstandelijke beperking lanceerde deze ochtend zijn gloednieuwe nationale Dare To Sponsor-campagne....
Naar aanleiding van de technische jobdag van 12 april lanceert Boondoggle een nieuwe wervingscampagne voor Defensie. Deze campagne toont aan hoe...
ortierbrigade & de UGent voerden een ongebruikelijk experiment uit met studenten. Een aantal professoren gaf les op basis van dubieuze, soms totaal...
Een financieel product kiezen, zoals een lening of verzekering, is nu makkelijker dan ooit. Dankzij TopCompare kunnen consumenten volledig gratis én...
The Mud Soldier is een tijdelijke kunstinstallatie die afgelopen zomer op Trafalgar Square te bezichtigen was. De moddersoldaat is ontworpen om...
Om vermiste kinderen terug te vinden én hun ouders hoop te geven, mag geen medium onbenut blijven. Dus creëerde Wunderman Antwerp een bijzondere...
Grote zorgen in de zorg- en welzijnssector. Want tegen 2021 komen er meer dan 32.000 zorgjobs bij. En dat terwijl het nu al een gigantische uitdaging...
Schoonmaakpionier Ecover gelooft dat we het gebruik van plastic volledig moeten herzien, vanuit de visie dat alle plastics in de zeer nabije toekomst...
Ikea en DDB Brussels lanceerden hun derde tv-spot rond het jaarthema ‘Breng je living tot leven'. In een passionele nieuwe film zien we een koppel...
Een nieuw jaar, een nieuwe campagne van mortierbrigade voor Equal Pay Day Europe....
Na een competitie werd Be Connect, het in social media marketing gespecialiseerde agentschap, gekozen door Franklin roomijs om de digitale strategie...
Kan je verliefd worden op een hamburger? Als het aan McDonald's ligt wel. Dankzij Tinder. Want wie via de populaire datingapp op zoek gaat naar de...
Online
Digimedia
Discover all editions