Zalando start het nieuwe seizoen met een nieuwe merkpositionering en slogan: Zalando. Free to be. De krachtige 360° campagne viert echte mensen en...
Voor de officiële feestdag van de Vlaamse gemeenschap hebben mortierbrigade en Vluchtelingenwerk Vlaanderen affiches van het Vlaams Belang...
BBC, een Mechels bureau gespecialiseerd in B2B en HR-marketing, heeft op de jaarlijkse E3 Awards goud veroverd met een internationale campagne die...
Op 9 mei viert IFAW zijn jubileum. Het is al vijftig jaar dat het International Fund for Animal Welfare, een door Brian Davies opgerichte NGO, dieren...
Wijs mag voortaan de go-to-market strategie van producten en diensten van Fluvius mee helpen ondersteunen. De Belgische netbeheerder van...
Na succesvolle socialemediacampagnes voor enkele Nestlé-merken zwicht nu ook Nestlé Professional voor de kwaliteiten van het onafhankelijke digital...
Hoe promoot je een serie auto's wanneer de concurrentie moordend is? Een vraag die In The Pocket moest beantwoorden wanneer ze de krachten bundelden...
00 dagen voor de Grand Départ van de Ronde van Frankrijk werd een nieuwe ploeg exclusief voorgesteld aan de pers. Het ‘Tour ensemble'-team bestaat...
Kambukka is een lijn van innovatieve drinkflessen voor dynamische mannen en vrouwen die bewust in het leven staan. Bibo Brands lanceerde Kambukka...
TBWA bedacht een primeur voor Play Sports. Tijdens AA Gent – Standard liet de zender de reclameboarding in de Ghelamco-arena live reageren op...
"New beginnings" is de nieuwe campagne van mortierbrigade voor ING. Een ritmische en kleurrijke film die aantoont dat elke dag een nieuwe...
Het onafhankelijk agentschap Be Connect won de wedstrijd die Nestlé uitschreef voor het beheer van de sociale media van hun merkenportefeuille....
Be Connect wist Brico Plan-it helemaal te overtuigen met de visie dat resultaten boeken en creatief werk maken hand in hand gaan. Als agentschap dat...
Borstkankeractie Think Pink groot succes...
In haar missie om geen vraag onbeantwoord en geen antwoord onbevraagd te laten, lanceerde De Morgen ‘FAQ de verkiezingen'. Deze campagne, van de...
Iedereen kan beleggen! Vanuit die strategische insteek lanceerde digital storytelling agency Onlyhumans de Binck Challenge die start op 17/9. De...
Delhaize en TBWA zetten hun missie met de rode tafel verder, om de Belgen te helpen beter te eten. Daarom lanceren ze, als eerste in België,...
Ginette is AB Inbev's eerste organic bier in België. Voor het recept werkten ze samen met 4 Brusselse vrienden. Mensen die vanuit hun ecologische...
Social.Lab wordt aanvoerder van social strategy van BMW Global....
Tijdens de maand juni reist de ecotruck van Edenred – een ware ecologische woonwagen – door België om consumenten te informeren en bewust te...
Online
Digimedia
Discover all editions