Het interactieve agentschap uit Louvain-la-Neuve legt de laatste hand aan de nieuwe “student card” van Kinepolis. De opdracht kadert in een...
Wanabe heeft een tijdje terug een campagne ontwikkeld voor het herkleefbare fotopapier van 3M, de ‘Post-it® Photo Paper'. Het online luik neemt...
Een tijdje terug schreven we dat Boondoggle het communicatiebudget van Mewaf had binnengerijfd. Mewaf, kort voor Metaal Waren Fabriek, is een...
IAB Europa verwacht dat de online reclamebestedingen binnen het Europese IAB netwerk dit jaar zullen uitkomen rond de 11,5 miljard euro. Vorig jaar...
Microsoft lanceerde vorige week de nieuwe generatie Windows Live en om dat te vieren werd door reclameveteraan McCann een originele on line campagne...
Misschien heb je eergisteren, op 14 november, ook mensen zien rondlopen met een blauw cirkeltje op hun jas of zag je op het nieuws hoe her en der...
Het Verbindingsbureau Brussel Europa (afgekort VBBE) heeft een campagne op poten gezet die de Brusselse jongeren warm moet maken voor Europa....
Internetbedrijf Intracto, uit de Antwerpse Kempen, heeft een viertalig prijzenspel op het online getouw gezet voor P&O Ferries. Het virale...
TNS Media Intelligence publiceerde eerder deze week de cijfers voor de Amerikaanse reclamemarkt over de eerste negen maanden van het jaar. Tijdens...
Games - of zij nu op een console of online gespeeld worden- hebben een zekere geloofwaardigheid verworven in de reclamewereld. Die geloofwaardigheid...
Boondoggle laat weten dat het in een competitie het communicatiebudget heeft binnengerijfd voor een nieuw radionet, Vlaanderen Een....
Ook in Limburg zit de (interactieve sector) in volle beweging. Xi Multimedia Solutions, dat zich vanuit Hasselt bezighoudt met websites, CD-ROM's en...
LBi België heeft voor zijn klant Touring een humoristische actie opgezet voor het historische product van Touring: de pechverhelping....
De personalisering viert hoogtij. En niet alleen in de communicatie. Ook op productniveau wordt er gepersonaliseerd dat het een lust is. Neem nu...
Häagen-Dazs, het ijsjesmerk dat zich graag situeert in het segment van het luxe-ijs, heeft een nieuwe campagne waarbij het online luik een flinke...
ONE Agency laat weten dat het voor de VRT twee interactieve rich media toepassingen op het getouw heeft gezet....
De Belgische vestiging van Microsoft heeft een grootscheepse campagne opgezet waarmee het in Web 2.0 filosofie de doelgroep laat participeren. De Wow...
We schreven eerder al over BEWEB zijn eerste grote “Data'Collect” samplingcampagne. De regie geeft nu de volledige resultaten van die eerste...
IAB Europa laat weten dat het samen met de EIAA internationale maatstaven zal opstellen voor het ‘meten van een interactief bereik', en dat zowel...
Microsoft Digital Advertising Solutions meldt een nieuwe formule voor adverteerders die impact willen via de thuispagina van de MSN.be portaal: het...
Online
Digimedia
Discover all editions