Telenet heeft in het kader van zijn ‘member-get-member' actie een online toolkit op het getouw gezet waarmee geïnteresseerden hun kennissen kunnen...
Onze collega's van Computerworld schreven eerder deze week dat Cédric Rainotte aan de slag gaat bij communicatiegroep Vanksen Group....
Modemerk Esprit richt zich voortaan via het affiliate netwerk van Zanox op de Belgische markt. Het deed dat eerder al in Nederland en Duitsland....
De campagne van de federale regering om ons land in het buitenland te positioneren als 'aantrekkelijk voor investeerders' rolt al langer over de...
Bureau Boondoggle laat weten dat het voor Getty Images, een bekende leverancier van stock-fotografie, een webstek heeft gebouwd. Het gaat om een...
GSM-winkelketen The Phone House heeft een opgemerkte “Sint-Valentijn” steuncampagne op touw gezet. Het gebruikte hiervoor het Pumbby-systeem, de...
In het kader van de rebranding van Petit Gervais naar Gervais heeft The Parking Lot voor Danone een nieuw online platform opgezet voor kinderen. De...
Het interactieve communicatieagentschap Netmagic heeft een originele rekruteringscampagne met een centrale doelstelling uitgewerkt voor haar klant...
Het Zedelgemse bureau Endrone maakte ons attent op enkele projecten die ze onlangs in opdracht voor enkele bekende namen als Roularta, Concentra en...
VT4 is opnieuw gestart met de ‘branded reality show' van Electrabel, “Onder Hoogspanning XL”. Dit jaar wordt overigens ook het Franstalig...
De surfer op zoek naar wat eenvoudig vertier kan op de webstek van Het Belang van Limburg terecht voor een online spel dat is opgehangen aan...
De Cuckoo Awards bekronen de beste Belgische direct en interactive marketing van het voorbije jaar. De Cuckoo Awards zijn door het BDVM en VMMtv...
Interactief bureau SNOW (LG&F) laat weten dat het vanaf deze maand de online communicatie voor Stella Artois voor zijn rekening neemt. Inbev...
Het Nederlandse Tribal, gevestigd in Den Bosch, laat weten dat het zijn Amerikaanse online netwerk heeft verkocht aan Viacom. Dat netwerk, Babunga!...
IAB België heeft zich, zoals u weet, tot doel gesteld om tegen 2010 het marktaandeel van de online reclame op te krikken tot 10%. Een van de...
The House of Marketing lanceert een interactief spel dat jongeren bewust moet maken van de klimaatproblematiek. Het spel kreeg de naam "Cool 4...
TMF, de Vlaamse jongerenzender van MTV Networks lanceerde gisteren TMFradio, een nieuw online radioconcept waarbij je als luisteraar zelf bepaalt wat...
Drie Amerikaanse bureaus sloegen de handen in elkaar voor een grootscheepse studie naar het klikgedrag op online advertenties, genaamd ‘Natural...
Webbouwer Intracto Group laat weten dat het aan de slag gaat voor TéléSAT Numerique, de op de Waalse markt gerichte dochter van TV-Vlaanderen die...
De groep Seb (België) vertrouwt haar interactieve nationale campagne over de lancering van de nieuwe revolutionaire frietketel Actifry (een lepel...
Online
Digimedia
Discover all editions