De « Most Innovative Award » ging naar de campagne « Axa brings print ad to life » van Duval Guillaume....
De jury van de MIXX Awards besloot om het agentschap Duval Guillaume Antwerpen/Modem uit te roepen tot Agentschap van het Jaar....
In de categorie «Direct Response/Lead Generation », kaapte het agentschap Emakina met het project « Yunomi » (Unilever) het zilver weg. Het brons...
In de categorie « Best Brand/Product Launch » won Duval Guillaume Antwerpen/Modem goud met de campagne « Axa brings print ad to life ». Het brons...
De jury van de Mixx Awards besloot een special Award toe te kennen aan Boondoggle voor zijn campagne « Share avec ton grand-père » gerealiseerd...
Het online agentschap Eyeplay heeft een aantal nieuwe activiteiten binnengehaald....
BBDO Belgium (Engage BBDO, Proximity BBDO en VVL BBDO) heeft zilver en brons uit de wacht gesleept op de prestigieuze uitreiking van de Echo Awards...
Kunstmaan heeft voor zijn klant Toerisme Vlaanderen & Brussel een tool ontwikkeld die zich richt op Nederlandstalige gezinnen op het sociale netwerk...
Om de winnaars te kennen van de editie van 2010, geven wij u graag afspraak op de nocturne van de beurs DMF op 28 oktober. Brand Awareness, Direct...
Nu meer dan 70% van de populatie in 2010 aangesloten is op het wereldwijde web, is het voor alle bedrijven essentieel om gevonden te worden op het...
Proximity BBDO heeft de nieuwste campagne voor Makro bedacht. Wie de komende weken naar Makro gaat, maakt kans om door een Makro-snelheidscamera...
De campagne ‘Hottest Bar in Belgium' van Duyvis startte in september en was meteen een grote hit....
Kunstmaan heeft een campagne uitgewerkt om het vernieuwde internetaanbod van Telenet voor zelfstandigen en kleine bedrijven in de kijker te zetten....
Vandaag om middernacht worden de inschrijvingen van de cases voor de MIXX Awards afgesloten. Wacht dus niet langer en dien nu uw case(s) in voor de...
Na een aanbestedingsprocedure heeft de vzw Toerisme Provincie Antwerpen Kunstmaan uitgekozen om haar communicatiecampagnes in Vlaanderen en Nederland...
Er blijven nog 10 dagen over om uw cases in te dienen voor de MIXX Awards. De deadline voor alle inschrijvingen: 30 september middernacht!...
Na een openbare aanbesteding heeft Flanders DC, de Vlaamse organisatie voor ondernemingscreativiteit, gekozen om de volgende 4 jaar in zee te gaan...
Het brand activation webbureau, Mediamind, heeft de afgelopen weken en maanden een aantal nieuwe projecten gerealiseerd....
TradeTracker Belgium, dat in 2008 het levenslicht zag in Brugge, heeft bijna de kaap bereikt van 300 campagnes....
Interactief bureau Strass herlanceert op vraag van Inza, het zuivelbedrijf uit Schoten, haar A-merken Choco!Choco (chocolademelk) in België en...
Online
Digimedia
Discover all editions