Om de lancering van Mobistar digitale TV te ondersteunen, ontwierp Prophets een buzz-campagne, waarbij een ruimtereis ter waarde van 200.000 dollar...
Edison/7Beaufort heeft een opmerkelijke actie opgezet, namelijk ‘Give for Learn-to-Live’....
Als we de blog van Kevin Rose, oprichter van Digg, mogen geloven, zou Apple de iPad 2 binnen de komende 3 à 4 weken gaan aankondigen....
Strass Interactive heeft een applicatie ontwikkeld waarmee bezoekers van de website van de openbare televisiezender Eén een gepersonaliseerde...
TradeTracker Belgium werd door Thomas Cook Belgium gekozen als exclusief partner voor zijn affiliatieprogramma’s....
Met het oog op de DVD-lancering van de film Knight and Day zorgde het agentschap Knight and Day ervoor dat deze uitgebreid in beeld kwam via...
Rossel Advertising heeft Rossel Label gecreëerd ten dienste van adverteerders en agentschappen. Rossel Label stelt deze laatsten experts ter...
Strass Interactive heeft voor Partena Ziekenfonds & Partners de campagne ‘Partena, omdat we je leven leuker maken’ gelanceerd....
Prophets heeft na een pitch het CRM-budget voor Danone Health gewonnen. Het bureau zal nu de dialoog tussen Danone en medische professionals verder...
Na het uitschrijven van een pitch, heeft de stad Antwerpen Boondoggle verkozen om de communicatie te verzorgen rond het evenement “Europese...
Zowel Famous, Proximity BBDO en 720° waren in competitie, maar uiteindelijk is het Kingdom Brussels die het communicatiebudget toegewezen krijgt...
Jim Mobile, het mobiele telefonie-aanbod voor jongeren, heeft zijn communicatie en herpositionnering toevertrouwd aan het agentschap McCann Lowe....
Het agentschap Emakina ontfermt zich vanaf nu in Europa over de off- en online rebranding van het merk Schweppes. Het merk wil een meer coherente...
Proximity BBDO heeft voor Makro de actie ChronoPromo ontworpen. Met deze actie stelt Makro dagelijks een promo van één van zijn food- of...
Op 15 december gaat in hotel Méridien de derde editie van het Social Media Forum door. Dit forum wil op één namiddag een gids zijn voor de...
Happiness Brussels heeft een Gold Statue award gewonnen op de prestigieuze London International Awards voor zijn campagne voor Toyota Belgium, “iQ...
Het agentschap Cherry and Cake heeft twee nieuwe contracten in de wacht gesleept: één voor The European Wind Energy Association en een tweede voor...
VVL BBDO heft voor Pearle Opticiens een pop up boek gemaakt op ware grootte. Met deze actie werd meteen ook een Guinness World Record behaald voor...
Reclamebureau VVL BBDO heeft twee nieuwe campagnes ontwikkeld....
In de categorie « Brand Awareness » kaapte TBWA goud weg voor zijn campagne « London virus » (Eurostar). Nascom behaalde zilver voor de campagne...
Online
Digimedia
Discover all editions