MojoMedia heeft één van de grootste sociale mediacampagnes in België gecreëerd, ter promotie van de “met belgerinkel...
De Belgische groep Montebi heeft het reclamebudget voor zijn merk Rodania toevertrouwd aan het agentschap Emakina. Dit contract is wereldwijd van...
Een paar dagen geleden kondigden we de LinkedIn-actie aan van My Media Is Rich voor Audi. Het doel was de meest geconnecteerde professional te vinden...
Agentschap McCann Lowe heeft na een competitie een activatiecampagne ontwikkeld voor Deli Choc van United Biscuits....
Belgacom en VVL BBDO doen in hun nieuwe campagne de voordelen uit de doeken voor wie zowel Proximus- als Belgacomklant is. Wie belt met proximus en...
Duval Guillaume Antwerp/Modem werd vijf keer genomineerd op de New York Festivals. ...
Communicatiebureau BUBKA heeft voor de Stad Antwerpen de “Gouden Glimlach”-campagne ontworpen. Met deze campagne wil de stad haar...
Well Communications heft voor H.J. Heinz een actiewebsite uitgewerkt voor de My Secret Ingredient-campagne....
Radionomy lanceert Adionomy, een nieuw platform waarmee iedereen voor een echt petieterig budget zijn eigen geolocale radiocampagne op internet kan...
Vrouwen zijn steeds op zoek naar inspiratie voor nieuwe kledij. Meestal doen ze die inspiratie op door te kijken naar andere vrouwen. Om die reden...
In het kader van Sensation 2011 heeft Little Miss Robot voor Samsung een innovatieve installatie ontwikkeld. Samsung is de hoofdsponsor van het...
Online marketingbureau Yonego heeft een call tracking oplossing ontwikkeld door de Belgische en Nederlandse markt....
Na een officiële aanbesteding en competitie heeft reclamebureau Germaine het budget gewonnen van de Tweede Vlaamse Havendag, die dit jaar...
Na een pitch die enkele weken duurde, heeft het entertainmentcentrum Viage besloten zijn communicatiebudget toe te vertrouwen aan Ogilvy....
De software-gigant heeft zijn laatste nieuwe “Online Marketing”-oplossing onthuld, gewijd aan het beheer van inhoud: CQ5!...
Het Gemeentelijk havenbedrijf Antwerpen heeft besloten zijn direct marketingcampagnes toe te vertrouwen aan Proximity BBDO....
Na de campagne “Does It Square” heeft Square Melon nu “Are You Squared?” ontwikkeld voor Kellogg’s Squares. Het doel...
Google heeft aangekondigd dat Gmail vanaf heden reclamebeelden zal bevatten. Gedaan met de tekstuele advertenties in de webmail van Google....
In samenwerking met de krant La Dernière Heure heeft Raz*War de site http://www.1000rasages.be uitgebracht. Deze guerrilla marketing operatie...
Volgende week is het zover, er wordt opnieuw een interessante 3de editie verwacht van het Webvertising Forum in hotel le Mérdien te Brussel....
Online
Digimedia
Discover all editions