Het agentschap uit Leuven heeft het startsein gegeven voor de nieuwe campagne om de tewerkstelling in de verzorgings- en welzijnssector te promoten....
De nieuwe website van het Nucleair Forum werd verrijkt met multimedia content en bestaat voortaan ook in een versie aangepast aan mobiele toestellen....
Na een consultatie waarbij AIR en Shake met elkaar geconfronteerd werden, heeft het Leuvense agentschap het Mitsubishi budget binnengehaald....
Van 20 tot 26 april was het Digitale Week. Een hele week lang kon je in Vlaanderen en ook in Mechelen proeven van de digitale wereld....
These Days werd tot twee keer toe ‘eervol vermeld’ op de Webby Awards. De eerste eervolle vermelding ging naar The Smurfs website in the...
Prophets bouwde voor Alken-Maes een nieuwe corporate website en een nieuwe site voor biermerk Cristal. Alken-Maes heeft een nieuwe...
Om eindejaarsstudenten warm te maken voor het ondernemerschap, organiseren UNIZO en de Stichting Onderwijs en Ondernemen Whizzcamp....
Nespresso wou een campagne die "klasse, kwaliteit en een ongeëvenaarde smaak" weerspiegelt. Het was de bedoeling om de beste kandidaten aan te...
De Oude Schoenenactie van Brantano is ondertusen aan zijn twintigste editie toe. FLEXUS advertising creëerde voor de gelegenheid een online game...
De deelnemers van de 4de editie van het Digital Marketing Forum waren opnieuw opgetogen. Bob Madou kreeg de prijs voor de beste presentatie; de...
De agentschappen Prophets en Mortierbrigade hebben de handen ineen geslagen voor een eerste gemeenschappelijke campagne voor Mobistar. Het resultaat...
De 6e editie van de IAB MIXX Awards had op 25 oktober plaats in The Egg. 400 mensen hebben dit evenement bijgewoond waar zij de beste interactieve...
Vanavond worden de beste interactieve campagnes van het jaar beloond met een IAB MIXX Award in The Egg. De avond wordt gehost door voormalig MTV...
De leverancier van IT diensten Cegeka zal de volgende webcampagnes verzorgen van de operator Telenet. Een contract waarmee 10 miljoen euro gemoeid...
Om het nieuwe schooljaar goed in te zetten, en de aandacht te vestigen op zijn opleidingen, heeft de Lessius Hogeschool van Mechelen beroep gedaan op...
"Het is niet aan u om uzelf aan te passen": onder die titel lanceert het agentschap Tequila de campagne voor de maand van de Nissan bedrijfswagens,...
De volgende uitreiking van de IAB Mixx Awards heeft plaats op 25 oktober in The Egg. Die avond zullen de beste campagnes van het jaar bekroond...
De lancering van een van de belangrijkste updates aan het OS van Microsoft zal niet ongemerkt voorbijgaan; want hij zal vanaf 26 oktober in de verf...
Verleden week donderdag heeft Goudengids.be een verrassingsaanval uitgevoerd op de Brusselse bloemist Lotus Flower Art. In enkele uren tijd heeft het...
De jury van de IAB MIXX Awards, voorgezeten door Alain Heureux (IAB Europe), heeft 64 campagnes in 5 categorieën beoordeeld op basis van de 4...
Online
Digimedia
Discover all editions