LaCie, toonaangevende leverancier van toestellen voor dataopslag, heeft het beheer van zijn Adwords-campagnes over de hele wereld toevertrouwd aan...
YouTube lanceert binnenkort een nieuwe methode om meer engagement te halen via Lightbox advertenties. Wijs kreeg alvast de Belgische primeur met het...
Na een korte consultatieronde kent Campari Benelux zijn reclamebudget toe aan Boondoggle....
Verleden jaar werd Be Connect door Nestlé Waters gekozen als partner voor zijn plan om van Facebook een gespreksplatform te maken voor deze...
Hoe lang kan jij zonder je mobiele telefoon om kinderen in nood aan proper water te helpen? UNICEF Tap Project daagt je uit! Voor elke 10 minuten dat...
Een maand lang pakt Delhaize uit met originele recepten in 140 karakters op Twitter, om de lekkerbekken te inspireren…...
Today at SXSW, Kerry Bodines (User Experience Expert), Chris Saint-Amant (UI Engeneering Manager @ Netflix), Mike Norman (VP Technology @ Genuine...
Dag Allemaal, het meest gelezen blad van België, vertrouwt zijn communicatiebudget toe aan Prophets, dat voor deze gelegenheid de handen in...
Touch Agency heeft besloten om zijn expertise uit te breiden door een zwaargewicht van het web in zijn activa op te nemen: So Nice, specialist in...
Le Soir heeft beslist om verschillende soorten netwerken in te zetten als ondersteuning van zijn rekruteringscampagnes. Zo heeft het nu een...
Na een samenwerking van een jaar met Make Lemonade besliste De Morgen om een agencyselectie uit te schrijven. Het waren de strategische aanpak en...
Met een omzet van 1,6 miljard euro in 2013 en een groei van 23%, bouwt de site zijn activiteit in België uit met de lancering van NIAM MIAM, een...
Serviceplan zal voortaan de PR en de digitale communicatie verzorgen van The Faktory, een innovatieve kmo die high-tech startups helpt bij de opstart...
Club Med was op zoek naar digitale begeleiding voor specifieke kwesties. De specialist in luxe reizen heeft hiervoor beroep gedaan op het agentschap...
Prophets creëerde een prototype met de iBeacon technologie in het Antwerpse Rubenshuis. De mobiele applicatie voor smartphones en tablets...
Het agentschap MostWanted heeft de merkidentiteit en de e-commerce site ontwikkeld van het bedrijf Diiiz, specialist in de grootste klassiekers van...
De ING Lion Account is een gratis online zichtrekening met persoonlijke advies in het agentschap. Prophets zet deze combinatie in de kijker met...
Na een competitie in december zet Stassen het communicatiebudget van Kidibul koel bij Ogilvy Brussel....
Op de 92e editie van het Autosalon stelt BMW tal van nieuwigheden en innovaties voor. Om een maximale impact te bereiken heeft Serviceplan een grote,...
Freedelity biedt een revolutionair systeem van getrouwheidskaarten aan. Alles is geïntegreerd met de identiteitskaart en het is niet alleen mogelijk...
Online
Digimedia
Discover all editions