De nieuwe Top 100 is beschikbaar!

De spectaculaire herleving van de agentschappen in 2021 wordt grondig ontleed in deze studie van 100 pagina`s. Ontdek het klassement 2021 van de digitale agentschappen in België. Het onderzoek bekijkt trouwens ook de impact van de gezondheidscrisis op de digitale sector, en werpt een verrijkend licht op de belangrijkste winnaars en verliezers van het jaar 2021, en ook op de digitale expertisesegmenten die de sector in 2022 zullen aanzwengelen.

post-image-3

De digitale markt kan weer lachen en is in volle verandering: tussen de vertragingen, herstructureringen, overnames en fusies door heeft de gezondheidscrisis de adoptie van digitale oplossingen aanzienlijk versneld, door veel bedrijven te dwingen om snel te moderniseren. Na twee "covid" jaren knopen de dienstverleners terug aan met een groei van twee cijfers, aangedreven door de enorme "boost" van de digitalisering van de economie. Een boost in de e-commerce, de opkomst van social commerce, de vermenigvuldiging van de telewerkplatformen, de pijlsnelle opgang van influence marketing, een stijging van de performance gebaseerde reclamebudgetten, herleving van de traditionele digitale media, … Een herstel dat, volgens experts, ook in 2022 zou moeten aanhouden met een groeipercentage van twee cijfers.

U kan de inhoudsopgave nu al bekijken en de studie bestellen via deze link.
 

Back to top button
Close
Close