Salesforce onthult de volgende generatie van Einstein

Salesforce heeft de volgende generatie van zijn technologie voor kunstmatige intelligentie gelanceerd. Einstein bevat nu een nieuwe, betrouwbaardere conversational agent die in elke CRM-applicatie is geïntegreerd. Het bedrijf heeft ook andere nieuwe op AI gebaseerde tools geïntroduceerd.

post-image-3
Salesforce heeft onlangs de volgende generatie van Einstein, zijn op kunstmatige intelligentie gebaseerde technologie, onthuld. Deze omvat nu een nieuwe conversatieagent die is geïntegreerd in de gebruikerservaring van elke Salesforce-applicatie. 
Het doel van Einstein Copilot is om de manier waarop gebruikers worden geholpen in hun workflow te verbeteren, door hen in staat te stellen vragen te stellen in natuurlijke taal en relevante antwoorden te ontvangen op basis van gegevens uit de Salesforce Data Cloud.

Het bedrijf onthulde ook 'Einstein Copilot Studio', een nieuwe tool die het voor bedrijven makkelijk moet maken om de nieuwe conversational agent aan te passen met specifieke AI-modellen om verkoopdeals sneller te sluiten, de klantenservice te vereenvoudigen, websites te maken op basis van gepersonaliseerde browsegeschiedenis of natuurlijke taalaanwijzingen om te zetten in code, naast honderden andere zakelijke toepassingen. 

Einstein Copilot Studio zal ook configuratiemogelijkheden bieden, waardoor de tool kan worden gebruikt voor andere consumentenkanalen, zoals websites om real-time chats, Slack, WhatsApp of sms aan te sturen.

Salesforce presenteerde ook de Einstein Trust Layer, een AI-architectuur waarmee bedrijven klantgegevens kunnen gebruiken om de generatieve reacties van AI te verbeteren, terwijl gevoelige gegevens worden beschermd.
 
Als kers op de taart kondigde de uitgever ook het nieuwe Einstein 1-platform aan, dat belangrijke verbeteringen voor Data Cloud en Einstein bevat. Het platform is gebaseerd op het onderliggende metadataframework van Salesforce. 
Het Einstein 1-platform maakt de inzet van een nieuwe golf AI-toepassingen op basis van metadata mogelijk. En biedt bedrijven de mogelijkheid om CRM-ervaringen te genereren en AI-toepassingen te ontwikkelen met weinig codering.
"De AI-strategie van een bedrijf is slechts zo goed als de datastrategie. Met Data Cloud en Einstein AI kunnen bedrijven eenvoudig AI-applicaties en workflows bouwen op het Einstein 1-platform om de productiviteit te verhogen, kosten te verlagen en geweldige klantervaringen te leveren", zegt Parker Harris, medeoprichter en CTO van Salesforce. "
Show More
Back to top button
Close
Close