Nieuwe positionering voor SoftwareOne

De leverancier van software- en cloudoplossingen heeft een nieuw merk onthuld dat de transformatie van zijn bedrijf en zijn nieuwe marktpositionering weerspiegelt.

post-image-3
SoftwareOne heeft een nieuwe merkidentiteit en marktherpositionering onthuld die de transformatie van het bedrijf in de afgelopen vijf jaar weerspiegelt. 

In die tijd is het bedrijf geëvolueerd van een licentiedistributeur tot een wereldwijde leverancier van bedrijfssoftware en cloudoplossingen.

Sinds 2018 heeft SoftwareOne zijn portfolio van professionele diensten uitgebreid en is het in omvang verdrievoudigd met de toevoeging van 5.500 nieuwe medewerkers. 

Vandaag de dag biedt het bedrijf clouddiensten, apps, SAP-diensten, digitale werkruimten, beveiliging en FinOps-diensten, evenals zakelijke software-gerelateerde aanbiedingen zoals IT Asset Management (ITAM), software sourcing en software vendor consulting. 
SoftwareOne heeft ook verticale expertise ontwikkeld in de sectoren bouw, financiën, overheid en non-profit.

"De afgelopen jaren heeft de verschuiving naar de cloud en as-a-service modellen de manier veranderd waarop organisaties software kopen en beheren. Ons nieuwe merk weerspiegelt de alles-in-één leverancier die we zijn geworden", aldus Dieter Schlosser, CEO van SoftwareOne. 

De rebranding introduceert een onderscheidend zwart-wit logo dat benadrukt dat SoftwareOne zijn klanten softwaretechnologie en zakelijke expertise en inzicht in gegevens met menselijke expertise biedt.
Show More
Back to top button
Close
Close