Home/ channel belgium /Betere integratie tussen Sage en Microsoft Betere integratie tussen Sage en Microsoft Het financiële softwarebedrijf heeft nieuwe productintegraties met Microsoft Teams onthuld. Ze zijn ontworpen om het werk van het MKB te vereenvoudigen en mobiel uitgavenbeheer mogelijk te maken. 2022-10-12Comment 151596876 Microsoft en Sage brengen Sage Intacct en Sage Active samen met de Microsoft-cloud om kmo's te helpen hun workflows te vereenvoudigen, kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren. Daartoe biedt de specialist in boekhoudkundige en financiële oplossingen voor kleine bedrijven klanten nu nieuwe functionaliteiten die geïntegreerd zijn met Microsoft Teams en bedoeld zijn om de workflows van gebruikers te automatiseren. Door boekhoud- en personeelsprocessen rechtstreeks via Teams goed te keuren, in plaats van in de applicaties Sage Intacct of Sage People, verminderen de nieuwe functies de noodzaak om tussen oplossingen te wisselen. Met andere woorden, gebruikers kunnen voortaan uitgaven goedkeuren en verlofaanvragen bekijken via een Teams-melding. Aangezien Sage Intacct en Sage Active beschikbaar zijn op Microsoft Azure, krijgen klanten van Microsoft toegang tot de financiële cloudoplossingen van Sage in een gebruiksvriendelijkere omgeving. "Multi-cloud toegang tot Sage producten is een hoeksteen van onze strategie. Het is daarom essentieel om klanten te ontmoeten waar ze werken om kmo's nieuwe manieren te bieden om productiever te zijn," aldus Walid Abu-Hadba, Chief Product Officer bij Sage. Eerder dit jaar had het bedrijf zijn relatie met Microsoft al uitgebreid door zich ertoe te verbinden Sage Intacct en Sage Live op Microsoft Azure te hosten. Nu hebben Microsoft-klanten rechtstreeks toegang tot Sage-oplossingen vanuit de Azure-cloud en kunnen zij profiteren van de productiviteit die Sage Intacct en Sage People for Teams-applicaties bieden. Meer bepaald zal de Sage Intacct app voor Microsoft Teams het voor KMO's gemakkelijker maken om hun uitgaven te beheren. Daarnaast vereenvoudigt de Sage Digital Assistant in-app de invoer van onkosten binnen Microsoft Teams. Tot slot kunnen met deze nieuwe functies uitgaven onderweg worden ingevoerd via een mobiele app (foto's van kassabonnen uploaden, enz.). Show More Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address