Econocom gecertificeerd Lenovo Platinum Plus internationaal kanaalpartner

IT-gigant Lenovo en Econocom Group hebben een versterkte relatie aangekondigd om de groei op belangrijke Europese markten te versnellen.

post-image-3
Lenovo heeft een overeenkomst gesloten met Econocom Group om hun groeiambities op belangrijke Europese markten te bevorderen. De overeenkomst omvat de certificering van Econocom als Platinum Plus International channel partner. 

Tot op heden hebben slechts zes partners in Europa, het Midden-Oosten en Afrika dit certificatieniveau bereikt. Op de Franse markt heeft Econocom reeds uitstekende commerciële resultaten geboekt met Lenovo en het is de bedoeling dit succes te herhalen op andere Europese markten, met name Duitsland, Italië, Spanje en het Verenigd Koninkrijk.

Econocom zal gebruik maken van het Lenovo 360-partnerprogramma om het volledige gamma producten, oplossingen en diensten van Lenovo te verkopen - waaronder zowel pc's als infrastructuur - en zal profiteren van de nieuwe zakelijke mogelijkheden die het volledige portfolio van Lenovo zal bieden.

"Lenovo kondigde onlangs aan dat het voor het eerst de grens van 70 miljard dollar aan inkomsten heeft overschreden, grotendeels dankzij de oprichting van indirecte partnerschappen. We rekenen op uitstekende partners die de markt goed kennen en bereid zijn om hun business met Lenovo snel te laten groeien," zegt Neil Berville, executive director Strategy and Partner Programs EMEA bij Lenovo.

Dankzij het Lenovo 360-partnerprogramma kunnen partners hun klanten ons volledige portfolio aanbieden via onze divisies Intelligent Devices en Infrastructure Solutions, en we weten dat Econocom hier graag van wil profiteren."
"Het is een groot voorrecht om een van de zes Lenovo Platinum Plus International distributiepartners in de EMEA-regio te zijn. Het is de kwaliteit van het werk en de samenwerking tussen onze twee bedrijven die ons in staat heeft gesteld deze certificering te behalen. Ik ben trots op Econocom, onze teams en de mooie toekomst die we met Lenovo tegemoet gaan," aldus Israel Garcia, International Deals Managing Director van Econocom.
Lenovo 360 is een nieuw soort wereldwijd unified partnerprogramma dat ontworpen is om gemakkelijk toegang te bieden tot het volledige Lenovo-portfolio van apparaten, infrastructuur, diensten en oplossingen. 
Het initiatief komt er nu kleine en grote bedrijven steeds meer overstappen op een "alles-als-een-dienst"-consumptiemodel. 

Lenovo 360 stelt partners in staat om service- en oplossingsgerichte kansen bij hun klanten te benutten en extra inkomsten te genereren.

Het Lenovo 360-programma, dat in samenwerking met de Lenovo-resellerpartners werd ontwikkeld, combineert sleutelelementen van teams, programma's en marketingtools. Het definieert meer uniforme wereldwijde kanaalteamstructuren en introduceert acht oplossingen die een hogere productiviteit en samenwerking van werknemers, flexibiliteit van de infrastructuur, verbeteringen op het gebied van duurzaamheid en industriespecifieke oplossingen voor veelvoorkomende zakelijke uitdagingen mogelijk maken.
 
Show More
Back to top button
Close
Close