Selligent onthult intelligente dashboardoplossing

De IT-specialist stelt "Data Studio PRO" voor, zijn nieuwe oplossing voor gegevensvisualisatie die de diensten van zijn SaaS-platform omnichannel Marketing Cloud moet verrijken. Het zal merken in staat stellen te profiteren van flexibele, gecentraliseerde rapportage om hun marketingbeslissingen te versnellen.

post-image-3
Het IT-bedrijf heeft zopas "Data Studio PRO" onthuld, een nieuwe dashboard- en rapportageoplossing ontworpen voor zijn Selligent Marketing Cloud-platform. 
De nieuwe tool moet marketingteams in staat stellen aangepaste dashboards te maken en te delen met gebruikmaking van in Selligent beschikbare gegevens en die te combineren met opgeslagen gegevens uit andere bronnen. 

Door het consolideren van gegevens en het creëren van gedetailleerde overzichten van doelgroepen en hun interacties over verschillende kanalen, wil SDS PRO verschillende belangrijke problemen van marketeers oplossen.

"Selligent Data Studio PRO biedt een nieuw niveau van gegevensanalyse en het genereren van inzichten. Het stelt ons in staat om onze gegevens vrij te verkennen, zonder beperkingen, en geeft ons betere inzichten omdat we de gegevens gemakkelijk kunnen verkennen en vanuit verschillende invalshoeken kunnen analyseren," zegt Geoffrey Baudts, Ecommerce en Marketing Director bij Cassis-Paprika.

"Selligent Data Studio is de meest geavanceerde oplossing voor marketingrapportage en dashboarding die ik in 20 jaar ervaring heb gezien. De hoge mate van flexibiliteit en het gemak waarmee aangepaste rapporten kunnen worden gemaakt, evenals de reeks opties voor het koppelen aan andere gegevensbronnen buiten Selligent, is indrukwekkend. Het heeft ons in staat gesteld om marketingrapporten te creëren voor onze unieke B2B business die voorheen niet mogelijk waren," zegt Jesse Price, Directeur E-Commerce Marketing bij Shoes For Crews, LLC.

Met de nieuwe tool kunnen marketeers "dashboards op maat maken voor verschillende use cases en KPI's. Verbind meerdere gegevensbronnen op één plaats. Filter dashboards in de tijd om patronen en trends te identificeren. Of identificeer mogelijkheden voor verbetering, optimalisatie en creëer specifieke segmenten.
 
Show More
Back to top button
Close
Close