Axis investeert in sales en marketing om zijn succesvolle groei te blijven waarborgen

Axis Communications zet koers naar de toekomst en zet zijn succesvolle groei en uitbreiding voort. Het Zweedse bedrijf maakt sinds een aantal jaren een veelbelovende groei door en is van plan tegen het jaar 2022 het aantal medewerkers wereldwijd uit te breiden van 3500 naar 5000. Op het gebied van marketing en sales gaan de ervaren experts Anna Kühnemundt als Marketing Director en Sabina Eibel als Manager Enterprise Sales leidende functies vervullen. Axis blijft vertrouwen op zijn speciale bedrijfscultuur, die gebaseerd is op een sterke teamgeest.

post-image-3

Als wereldwijde marktleider in netwerkvideo  streeft Axis Communications de duurzame visie na om een slimme en veilige wereld te creëren. Ondanks de uitdagende marktsituatie kan het Zweedse bedrijf ook dit jaar zijn groei en uitbreiding voortzetten en vasthouden aan zijn strategische doelen. In de komende jaren is het plan om het aantal werknemers wereldwijd sterk uit te breiden: van momenteel 3500 naar 5000 werknemers in 2022.

Om deze ambitieuze doelstellingen te behalen, is onlangs het marketing- en salesteam gericht uitgebreid. Met Anna Kühnemundt als Marketing Director Middle Europe heeft Axis een ervaren marketingexpert in huis gehaald. Ze komt over van NetApp, een Amerikaanse dataspecialist op het gebied van de hybrid cloud, en neemt in haar rol het management en de verdere ontwikkeling van de marketing in de verkoopregio Midden-Europa (DACH en de Benelux) voor haar rekening. Daarbij wil zij de verdere digitalisering en automatisering van de marketing een impuls geven voor een nog betere ondersteuning van de sales.

Bij de sales neemt Sabina Eibel in dezelfde regio de leiding over van het Key Account Team als Manager Enterprise Sales Middle Europe. Ze werkt al een aantal jaren voor Axis, meest recent als Manager Inside Sales, en heeft veel ervaring in het opbouwen van het partnernetwerk.

“We investeren continu in de toekomst van onze organisatie en hebben als eerste stap de afdelingen sales en marketing uitgebreid.", aldus Edwin Roobol, Regional Director Middle Europe. "Bij Axis staat altijd ook onze bedrijfscultuur centraal. Die is voor ons heel belangrijk en speelt een grote rol bij het aantrekken van nieuwe medewerkers. Samen zijn we gemotiveerd om innovatieve oplossingen te blijven ontwikkelen die een slimmere, veiligere wereld mogelijk maken.”

Een gedegen bedrijfscultuur als sleutel tot het succes

De hoeksteen van Axis Communications, een Zweeds bedrijf dat gevestigd is in Lund, is zijn bijzondere bedrijfscultuur. Deze wordt gekenmerkt door een sterke teamgeest met open communicatie, innovatief denken en een duurzaam bewustzijn op het gebied van milieu en van maatschappelijke veranderingen. Ook sociale betrokkenheid neemt een belangrijke plaats in. Axis streeft naar diversiteit en gelijkheid en wil vrouwen enthousiasmeren om voor het bedrijf te komen werken. Deze betrokkenheid blijkt al uit initiatieven zoals de 'Women in Security Summit' op het hoofdkantoor in Lund (Zweden) en de uitreiking van de 'Woman in Security'-prijs op de Axis Partnerdag 2019 in München.

De op vertrouwen gebaseerde bedrijfscultuur blijkt ook uit het indirecte bedrijfsmodel. Dit bouwt voort op het brede Axis partnernetwerk met het bijbehorende partnercertificeringsprogramma, dat gebaseerd is op samenwerking en open communicatie. Hierdoor wordt het mogelijk om een gemeenschappelijke visie te bereiken vanuit verschillende bedrijfsgebieden en deze gericht te implementeren. Axis investeert bovendien in de ontwikkeling en uitbreiding van nieuwe innovaties zoals netwerkaudio, toegangsbeheer en end-to-end-oplossingen. Al deze activiteiten dragen bij aan een toekomstbestendig Axis, waarbij samen met een sterk partnernetwerk gerichte oplossingen voor eindklanten worden ontwikkeld.

Show More
Back to top button
Close
Close