Het merk Kyocera Document Solutions Europa stelt zijn nieuwe identiteit voor

Gebruikmakend van de viering van de 60e verjaardag van het Japanse merk, stelt de afdeling Kyocera Document Solustions Europe zijn nieuwe identiteit voor. Die is georiënteerd naar de opkomende technologische uitdagingen, zoals robotica, het Internet of Things, 5G, artificiële intelligentie en cloud computing.

post-image-3

Kyocera, dat vandaag zijn 60e verjaardag viert, wil de komende uitdagingen aangaan en zich aanpassen aan de moderne wereld, door koers te zetten naar opkomende technologieën en die te integreren in de toekomstige commerciële strategieën.

Ter herinnering, het bedrijf werd in Japan opgericht in april 1959 door dr. Kazuo Inamori, heette oorspronkelijk Kyoto Ceramic, en had 28 personeelsleden. Na een fusie met vier filialen in 1982 neemt het bedrijf de naam Kyocera Corporation aan. In 2019 realiseert het een recordomzet van 1.623 miljard yen, en nu stelt het over de hele wereld meer dan 7.000 personen tewerk.

Na zijn traditionele activiteiten in de ceramieksector, biedt het bedrijf vandaag een grote variëteit aan producten en onderdelen, die men in alle soorten omgevingen kan vinden, van supercomputers in het Internationaal Ruimtestation tot de Mars Rovers van de NASA.

Kyocera Document Solutions speelt vandaag een sleutelrol binnen de groep, onder de vlag van documentoplossingen voor de werkplek, dankzij de overname van Mita Industrial in 2000.

Show More
Back to top button
Close
Close