Plantronics gaat verder als Poly

Het nieuwe technologiebedrijf richt zich op de menselijke ervaring van communicatie en samenwerking, met als doel om communiceren via de telefoon of het internet net zo rijk en natuurlijk te maken als een fysiek gesprek.

post-image-3

Poly, wat “veel” betekent, profiteert van de audio- en video-expertise van Plantronics en Polycom, en maakt gebruik van de slimme endpoints van het bedrijf, die UC-platformen (Unified Communications) met elkaar verbinden. Op die manier worden issues binnen de moderne werkomgeving, zoals afleiding, complexiteit en afstand, verminderd. Poly wil zich profileren als de voorkeursoplossing voor samenwerking in de cloud.

De moderne open-kantooromgeving zorgt voor meer afleiding en geluidsoverlast op het werk, wat leidt tot een lagere productiviteit en medewerkerstevredenheid. Poly biedt oplossingen om afleiding door geluid in open ruimten aan te pakken. Daarnaast biedt het bedrijf technologieën om ‘huddle rooms’ – waar groepen van twee tot zes personen in alle rust kunnen samenwerken – net zo effectief in te richten als traditionele boardrooms.

Het logo van Poly doet eer aan het nieuwe pad dat het bedrijf inslaat, maar ook aan zijn nalatenschap. De lavarode kleur en de hoek waarin de letters staan, vormen samen een propeller. Dit symboliseert de zestigjarige aviation-serie van Plantronics – de headsets die worden gebruikt door piloten op lijnvluchten. De drie poten in het logo zijn geïnspireerd op het ontwerp van de iconische conferencetelefoon van Polycom.
 
Poly moedigt partners en klanten aan om hun behoeften op het gebied van communicatietechnologie te delen via de socialmediakanalen van Poly: Twitter, Facebook, LinkedIn en YouTube.

Bezoek voor meer informatie over Poly en zijn technologieën: https://www.poly.com/nl/nl/about/newsroom.  

Show More
Back to top button
Close
Close