Fujitsu versterkt het Select Partner Program met de focus op digitalisering en een investering van 1 miljoen euro

De veranderingen zorgen ervoor dat partners toegang hebben tot nieuwe omgevingen van het portfolio van Fujitsu, dat afgestemd is op het aandachtsgebied van het bedrijf rond geïntegreerde systemen en oplossingen omtrent het Internet of Things (IoT), Artificiële Intelligentie//Big Data Analytics, Cloud en Cyberveiligheid.

post-image-3

Fujitsu versterkt zijn Select Channel-programma en investeert meer dan 1 miljoen euro om partners te helpen beter aan de steeds evoluerende digitaliseringsbehoeften van de eindklanten tegemoet te komen. De veranderingen zorgen ervoor dat partners toegang hebben tot nieuwe omgevingen van het portfolio van Fujitsu, dat afgestemd is op het aandachtsgebied van het bedrijf rond geïntegreerde systemen en oplossingen omtrent het Internet of Things (IoT), Artificiële Intelligentie//Big Data Analytics, Cloud en Cyberveiligheid. Gecombineerd met een specifiek opleidings- en certificeringsprogramma, is deze verandering er gekomen om nieuwe zakelijke opportuniteiten te creëren voor de Channel-partners van Fujitsu en om hen te helpen hun klanten te ondersteunen bij de overgang naar een digitale toekomst.

 

Verbeteringen aan het Select Partner Program omvatten onder andere een verbeterde kortingsstructuur voor Select Experts en leden van Select Circle om gemakkelijker partners te erkennen die een specifieke expertise hebben in, en een gerichte focus op, strategische gebieden van digitalisering en digitale transformatie. In lijn hiermee moedigt de reeks nieuwe opleidingen en certificeringen de partners aan om Select Experts te worden in gespecialiseerde, klantgerichte gebieden zoals geïntegreerde systemen, High Performance Computing, Virtual Client Computing, mobiele oplossingen en gegevensbescherming. Partners zullen ook bijgestaan worden door een verhoogd aantal specialisten in geïntegreerde oplossingen die individuele bedrijfsondersteuning aanbieden om hen te helpen commerciële opportuniteiten te creëren.

 

Fujitsu investeert meer dan 1 miljoen euro in nieuwe online tools voor het kanaal als deel van de drang naar het vereenvoudigen van de toegang tot het partnerprogramma, hulpmiddelen en voordelen, inclusief aanvragen tot speciale prijzen, verkoopregistratie en lead handling. Deze tools zullen beschikbaar zijn vanaf april 2017.

Show More
Back to top button
Close
Close