Alcatel-Lucent Enterprise kondigt een reorganisatie aan van de verkoop in Europa

Het IT-bedrijf maakt bekend dat er een  nieuw directieteam aan de slag gegaan is in Europa. Een nieuwe organisatie gebaseerd op vijf belangrijke pijlers.

post-image-3

Het bedrijf Acatel-Lucent Enterprise meldt de uitrol van een uitgebreid programma voor de harmonisering van zijn verkopen in de EUNO-regio met de fusie van Noord-Europa, Centraal-Europa en Oost-Europa alsook Rusland en Israël binnen één enkele geïntegreerde organisatie.

De nieuwe organisatie is gebaseerd op vijf belangrijke pijlers: verkopen op de verticale markten, Cloud en AaS, Regionale Verkopen en Channels, Alliances, en de Technische Presale en Services. Deze nieuwe structuur zal een aanpak hanteren die gericht is op de verticale markten en cloud-oplossingen, door het uitrollen van een verrijkt distributienetwerk in de hele betrokken regio.

De reorganisatie volgt op de benoeming in oktober verleden jaar van Rukmini Glanard tot Senior Vice President van de EUNO-regio.

Jürgen Reintjes neemt de leiding van Channel Alliances in handen, dat niet alleen internationale partners en integratoren omvat, maar ook telecomoperatoren en verdelers. Hij zal de aanwezigheid van het bedrijf versterken door de bestaande partnerschappen een nieuwe dynamiek te geven en nieuwe allianties te ontwikkelen met gemeenschappelijke doelstellingen en een strategische uitbreiding in cloud oplossingen, op de verticale markten en de "As a Service" (AaS) infrastructuren.

Claudio Soland werd benoemd tot hoofd van Channel and Territory Sales. Hij neemt de belangrijkste partners voor zijn rekening, met name direct resellers, alsook de commerciële uitbreiding met systeemintegratoren en plaatselijke distributienetwerken.

Gert Jonk komt aan het hoofd van de Verticale Verkopen (Vertical Sales) in de regio. Deze dienst zal zich focussen op belangrijkste verticale markten zoals onderwijs, financiën, gezondheid, horeca, productie, de openbare sector en transport.

Laurent Moureau komt aan het hoofd te staan van Cloud en AaS oplossingen (Cloud and Subscription Sales) en van Transformatie, om  de  nieuwe mogelijkheden van duurzame verdienmodellen op basis van abonnementen en cloud services ten volle te benutten.

René Princz-Schelter neemt de leiding bij Technical Sales & Services (TSS), de dienst belast met het bedenken van oplossingen, professionele diensten en de uitrol van opleidingsprogramma`s en projectteams.

Alexandra Bibel is verantwoordelijk voor het EUNO Marketing team, na de functie uitgevoerd te hebben van Marketing en Communication Manager voor de DACH-regio.

Show More
Back to top button
Close
Close