Mirjam van den Berg benoemd tot Vice President Customer Operations bij Travix

Mirjam van den Berg is vanaf deze maand benoemd tot Vice President Customer Operations bij Travix.

post-image-3

Zij wordt internationaal verantwoordelijk voor het verder optimaliseren van de customer services strategie van alle Travix-merken, waaronder CheapTickets en Vliegwinkel, om zo de beste klantervaringen te kunnen bieden. “Goede klantbeleving en een hoge klanttevredenheid vormen de basis van ons succes. Om deze voorsprong te blijven behouden in een markt waarin klanten steeds veeleisender worden, moeten we innovatief blijven reageren op klantwensen” aldus John Mangelaars, CEO.

 

De benoeming van Van den Berg sluit perfect aan op de ambities van Travix om verder door te groeien en de kwaliteit van de dienstverlening te vervolmaken. Van den Berg is deskundig en heeft haar sporen op het gebied van customer operations al ruimschoots verdiend, onder meer bij TNT waar ze de Customer Care Strategy gestalte gaf. Daarnaast stond ze aan het roer bij de customer services-organisaties van wereldspelers als ACN Europe, DHL en UPS.

 

Prachtige uitdaging

“Ik heb enorm veel zin om bij Travix aan de slag te gaan en me verder te verdiepen in het bedrijf en de reiswereld. Het is voor mij een prachtige uitdaging om de customer experiences naar een nog hoger niveau te tillen, zodat we op dat gebied vooroplopen in de online reisbranche”, aldus Van den Berg.

 

 

Show More
Back to top button
Close
Close