NetApp Insight 2016 in Berlijn trekt recordaantal bezoekers: Meer dan 3.600 Klanten, Partners en Tech team bezoekers komen samen bij CityCube Berlijn

Insight Berlijn heeft dit jaar een recordaantal bezoekers getrokken. Meer dan 3.600 experts op het gebied van technologie, waaronder channel partners, leidinggevenden van bedrijven zoals Cisco en Fujitsu en meer dan 1.000 afgevaardigden van klanten bezochten het evenement. Een hoogtepunt van het evenement was een presentatie van Henri Richard, executive Vice President, Worldwide Field en Customer Operations bij NetApp, waarin hij de visie van NetApp deelde om klanten te helpen het maximale te halen uit data in de huidige digitale economie.

post-image-3

Met bijna 520 Breakouts, meer dan 1.800 behaalde certificaten en meer dan 1.100 Hands-on labsessies, bleef training één van de belangrijkste redenen om op het evenement af te komen voor bezoekers. Velen van hen zijn terugkerende bezoekers die elk jaar komen om hun kennis van datamanagement oplossingen te vergroten en om op de hoogte te blijven van de technologie achter de Data Fabric strategie, waaronder:

  • Cloud en flash, die beide belangrijke technologische drijfveren achter businessmodellen afkomstig van het web zijn.
  • Schaalbaarheid en flexibiliteit, om aan de eisen van de digitale economie te voldoen, en het leveren van vrijheid om clouddiensten te gebruiken op de meest gunstige manier.
  • Vereenvoudiging en automatisering, die essentieel zijn voor het makkelijk bouwen en gebruiken van nieuwe IT-diensten.

 

Ter ondersteuning heeft NetApp onlangs grote technologische updates aangekondigd binnen het portfolio, waaronder:

  • Technologieën en diensten die klanten in staat stellen om data te controleren, beheren, beveiligen en verplaatsen tussen het eigen netwerk en de publieke clouddiensten (Cloud Sync Service, NetApp Private Storage als een Service, Cloud Control voor Microsoft Office 365, Cloud Backup Solution).
  • Oplossingen voor het verbeteren van back-up, object opslag, data beschermings management en de cloud service bevoorrading (AltaVault, StorageGRID Webscale, SnapCenter, Service-Level Implementation van NetApp Professional Services).
  • ONTAP 9 software met uitbreiding naar nieuwe workloads en ondersteuning voor Microsoft Azure’s cloud, beschikbaar op de recent geïntroduceerde flash (AFF A700, AFF A300) en hybrid-storage reeks (FAS8200, FAS2650, FAS2620, FAS9000).

 

Terugkijkend op Insight Berlin, zegt Alexander Wallner, senior Vice President en algemeen directeur EMEA, bij NetApp: “Onze belangrijkste motivatie is om klanten te helpen optimaal gebruik te maken van data. In een wereld met miljoenen eindpunten en apparaten die continu informatie genereren is dit een uitdagende taak. Wij zijn ervan overtuigd dat de winnende strategie het bouwen van een uniform systeem voor de opslag, structurering, verplaatsing, analyse en bescherming van enterprise data is. Met dit in ons achterhoofd breiden wij onze Data Fabric uit, en Insight heeft laten zien dat onze aanpak goed ontvangen wordt door klanten en partners”.

 

Op de slotdag van Insight 2016 in Berlijn heeft NetApp $7.000 gedoneerd aan het Duitse Rode Kruis. Deze bijdrage is het resultaat van Netapps’ belofte om voor elk twitterbericht met hashtag #NetAppInsight $1 te doneren aan een goed doel. Veel van de bezoekers deden hier enthousiast aan mee.

 

Aanvullende bronnen

Show More
Back to top button
Close
Close