Toshiba stelt zijn Win Win partnerprogramma voor

Toshiba Information Systems Benelux lanceert Win Win, een pan-Europees incentive programma dat de leden van zijn partner programma beter moet begeleiden en belonen.

post-image-3

Het Win Win programma, dat oorspronkelijk bestemd was voor de Franse markt, heeft al meer dan 7 000 Silver partners beloond sinds zijn start in oktober 2014, met in totaal bijna 2,5 miljoen euro aan bonussen.

Gesterkt met dit succes in Frankrijk heeft IT-fabrikant Toshiba nu dus besloten om dit initiatief uit te breiden tot heel Europa, in de hoop om hier hetzelfde succes te halen. Deze strategie toont aan dat de bouwer zowel wil investeren in het belonen van zijn trouwe partners, als in het rekruteren van nieuwe partners.

Met het Win Win programma, dat toegankelijk is voor de Silver leden van het Partner Programma, kan men punten winnen bij elke aankoop van B2B producten volgens deze waarden:

- Satellite Pro: 5 punten per verkochte laptop
- Tecra: 10 punten per verkochte laptop
- Portégé: 20 punten per verkochte laptop.

Eén punt komt overeen met 1 euro. Het totaal bedrag dat de reseller gewonnen heeft kan eventueel integraal omgezet worden in marketing budget, in demoproducten, of in geschenken voor de teams, de prospects of bestaande klanten.

"Wij willen voortdurend nieuwe wegen ontdekken om ons partner netwerk beter te ondersteunen en zijn groei te stimuleren. Wij verheugen ons op het idee om in Europa met Win Win hetzelfde succes te ervaren als in Frankrijk", zo verklaarde Ronald Ravel, Country Manager van Toshiba Information Systems Benelux.

 

Show More
Back to top button
Close
Close