SAS investeert in partners met nieuw programma 

SAS vernieuwt partnerprogramma en brengt de kracht van analytics zo binnen handbereik van alle klanten

post-image-3

Met het introduceren van een nieuw partnerprogramma bouwt SAS verder aan zijn ambitie om de kracht van analytics binnen handbereik van de klant te brengen. Daarvoor breidt SAS het aantal distributiekanalen uit en versterkt het zijn partnernetwerk. Ook worden in het programma nieuwe trainingen en certificeringen aangeboden.

We boeken al bijna 40 jaar succes door te luisteren naar onze klanten en  partners”, zegt Russ Cobb, Vice President Alliances & Channels bij SAS. “We hebben de manier waarop we analytics aanbieden aan organisaties geleidelijk uitgebreid van directe kanalen naar resellers, OEM-leveranciers, system integrators en service providers. Ons nieuwe programma garandeert dat onze partners de ondersteuning en service krijgen die ze nodig hebben. Zo kunnen zij klanten op dezelfde manier bedienen zoals dat wij dat doen. We werken dan ook nauw samen met onze partners om hen in staat te stellen betere zaken te doen dan ooit.”  

SAS heeft meer dan 1300 partners in zijn partnerprogramma die actief zijn in verschillende markten zoals retail, de gezondsheidszorg, utilities en de financiële sector. Veel partners werken ook aan het verkrijgen van certificeringen die hun specifieke expertise op het gebied van analytics, data management en visualisatie bevestigen. 

Focus

SAS blijft duidelijke stappen maken in zijn partnerbeleid”, zegt Darren Bibby, Program Vice-President Channels & Alliances Research bij IDC. “Dit nieuwe programma bevestigt de focus op het behandelen van partners als een verlengstuk van de eigen organisatie. Zo kunnen partners hun klanten de oplossingen en service bieden die hen helpen succesvol te zijn.”  

 

 

Show More
Back to top button
Close
Close