Adobe en IBM Interactive Experience kondigen een wereldwijd partnerschap aan

Het digitale agentschap van IBM meldt dat het in de toekomst diensten zal ontwikkelen rond de Adobe Marketing Cloud.

post-image-3

Volgens een recent onderzoek, uitgevoerd door IBM Institute for Business Value, zou er een echte kloof bestaan tussen wat de klanten zeggen te verwachten van de digitale ervaring en hun effectieve gedragingen.

Het nieuwe partnerschap zou daarom marketing professionals moeten helpen om de kloof te dichten tussen de verwachtingen van de klanten en hun ervaring, dit door een samengaan van de software van Adobe en de dienstverlening van IBM Interactive Experience.

"Onze gezamenlijke klanten zullen volop kunnen profiteren van de oplossingen die door Adobe en IBM samen ontwikkeld worden en waarmee zij een gedifferentieerde klantenervaring kunnen aanbieden, of dat nu via een mobiele applicatie is, een geïntegreerd boodschappenmandje of een digitaal scherm in de winkel", aldus Brad Rencher, Senior Vice President en General Manager bij de Digital Marketing afdeling van Adobe.

In het kader van dit partnerschap zal het digitale agentschap van IBM (IBM Interactive Experience) gespecialiseerd advies ontwikkelen voor bedrijven in het kader van de oplossingen rond Marketing Cloud en andere Adobe producten.

Show More
Back to top button
Close
Close